​Вибити маніпуляції за межі інфополя: Інтерньюз-Україна запустила соціальну кампанію «ДезАут»

 Як розпізнати фейки та не піддаватися маніпуляціям? Відповіді на ці питання українці зможуть знайти в рамках нової соціальної кампанії «ДезАут», яку запустила ГО «Інтерньюз-Україна». Кампанія триватиме до липня 2025 року й охоплюватиме інтерактивні заходи як онлайн, так і офлайн.

 За даними Київського міжнародного інституту соціології, 71% українців вважають російську пропаганду реальною загрозою. А дослідження Європейської служби зовнішніх справ показало, що у 2023 році з понад 480 інформаційних атак 160 були спрямовані проти України. Саме тому медіаграмотність стає не просто навичкою, а необхідністю.

В межах кампанії навесні 2025 року відбудуться тематичні виставки у чотирьох обласних центрах України. Вони включатимуть інтерактивні «спортивні станції», де учасники зможуть перевірити свої навички фактчекінгу та критичного мислення.

 Онлайн-кампанія охоплюватиме дописи, відео, подкасти та статті, що пояснюватимуть механізми маніпуляцій. Зокрема, як розпізнати згенерований ШІ-контент, перевіряти джерела та не потрапляти в інформаційні пастки. Всі матеріали можна буде знайти за хештегом #ДезАут у соцмережах.

 «Медіаграмотність — це як спорт: потрібні тренування і дисципліна», — зазначають організатори. Саме тому кампанія має спортивний формат, що мотивує українців тренувати інформаційну витривалість і ставати чемпіонами з медіаграмотності.

Источник: 
PRпортал