Реклама
-
Благодійні організації, що захищають права жінок, FILIA Center та Gender Equality Coalition об’єдналися, щоб розпочати кампанію «Pass the Bill», яка підкреслює необхідність безкоштовного та загального доступу до контрацепції, екстреної контрацепції та захисту для жінок у Румунії.
13 часов 51 минута назад
-
Бразильський молочний бренд Piracanjuba об’єднався з організацією з пошуку людей Mães da Sé Association, щоб запустити кампанію «Desaparecidos», яка використовує штучний інтелект для відтворення облич людей, які десятиліттями вважалися зниклими безвісти.
13 часов 56 минут назад
-
Дипнюдси — це найновіша небезпека, що ховається в Інтернеті.
14 часов 10 минут назад
-
На відеоплатформі поширювали відеоінструкцію для російських військовослужбовців, як здатися в полон.
1 день 12 часов назад
-
«Власна Кондитерська» мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи у пакованні, дизайн якого створили українські ілюстраторки — сестри Мішель та Ніколь Фельдман.
1 день 13 часов назад
-
Burberry завжди був синонімом британської елегантності, але його нова кампанія «It’s Always Burberry Weather: London in Love» відчувається як повернення до колишньої форми.
1 день 13 часов назад
-
Картина Веласкеса «Фрейліни» — не лише один з найвідоміших творів в історії іспанського мистецтва, але й предмет незліченних аналізів, теорій та інтерпретацій.
1 день 14 часов назад
Страницы