Реклама
-
Глядачам не сподобалось відео з руйнуванням музичних інструментів. У ролику, який опублікував генеральний директор компанії Тім Кук, прес розчавлює гітару, піаніно, фарби, деталі камери тощо.
1 день 21 час назад
-
Меню «Famous Order», давно відоме в США, тепер впроваджується в McDonald’s у Німеччині. Всесвітньо відомі музиканти, близнюки Білл і Том Каулітц з рок-гурту Tokio Hotel, розробили власні унікальні меню вегетаріанського бургера МакПлент для цього запуску. Бургери МакПлент та нагетси МакПлент виробляються компанією Beyond Meat, що виробляє рослинні замінники м’яса.
3 дня 2 часа назад
-
ЗМІ пишуть, що це зробила Австрійська партія свободи у рамках передвиборчої кампанії до Європарламенту.
3 дня 17 часов назад
-
Креативне агентство з Маямі Alma представило кампанію «Lights» для місцевого стоматолога, доктора Шарпа, до якого звертаються багато співробітників компанії.
3 дня 18 часов назад
-
Австралійсько-британський бренд купальників і аксесуарів для плавання Speedo — один з тих небагатьох брендів, сама назва якого може викликати глузування як синонім чоловічих плавок.
3 дня 19 часов назад
-
У світі, наповненому ідеалізованими образами та диджитал досконалістю, Burger King Ecuador обрав інший підхід.
4 дня 2 часа назад
-
Канадській армії знадобиться певний камуфляж, щоб приховати свою нову спробу брендингу від сторонніх очей. Минулого тижня вона представилановий логотип, який змусив багатьох чухати потилиці.
4 дня 18 часов назад
Страницы