Детектор медіа провів дослідження про медіаграмотність українців-2024.
Детектор медіа опублікував свіжий Індекс медіаграмотності українців-2024.
З того, що здалось цікавим мені:

77% кажуть, що через брак різних точок зору на події в телемарафоні вони шукають інформацію в інших джерелах.
Що нормально. Але тут, як на мене, завжди постає питання якості цих джерел.

Серед цієї аудиторії переважають чоловіки, особи старшої вікової групи.
17% не підтримують публічну критику держави.

Ще чверть аудиторії (24%) впевнені, що медіа транслюють інтереси своїх власників та інвесторів.


- 25% платили за відеоконтент (Netflix, MEGOGO, інших стримінгових платформ, YouTube Premium тощо);
- 18% — за аудіоконтент (Spotify, Apple Music, YouTube Music інші.);
- 3% купували доступ до інтернет-видань (Forbes, NV).
- 17% робили благодійні внески на користь будь-яких медіа.

- телеграм: для 60%
- і ютуб: для 37% аудиторії.
Лише 16% не користується телеграмом і 11% - ютубом.

- 43% респондентів сказали, що виявляють дезінформацію, шукаючи посилання на джерело в матеріалі (у 2023 році їх було 37%),
- 33% орієнтуються на відео- і фотопідтвердження,
- 30% - на добру репутацію автор/ки.
Та все ж я вважаю, що головними викликами залишається:

А це формується далеко не лише в марафоні.

І залежно від того, хто є твоєю особистою інстадівою або зірковим фітнес-тренером, ті оцінки подій чи заяв здаються тобі найбільш важливими, хоча часто вони не такі і адекватні.


Це не з дослідження Детектора, це з моїх спостережень
Источник:
PRпортал
- Войдите, чтобы оставлять комментарии