Передовица

Клієнт, агентство, ШІ — як взаємодіяти й не бути третім зайвим

У маркетингу й рекламі зростає роль штучного інтелекту (ШІ), що впливає на відносини між клієнтами та рекламними агентствами. За даними Statista,  у 2023 році бюджет на ШІ в маркетингу склав 27,37 млрд доларів США, а до 2028 року сягне 107,54 млрд.

Як брендам впоратися з негативом у медіа

Срач, криза, кенселінг, шакалячий експрес. Ці та інші слова – не просто терміни, а вже звичні явища для українських соцмереж. Суспільство наелектризоване і хейтерські коментарі, а іноді – й репутаційну кризу можна отримати через дрібниці. Ми записали конспект розмови про ці явища та протидію їм. 

Як американські медіа втратили сміливість?

Кінець інтернет-журналістики і падіння гострих розслідувань внаслідок фінансових труднощів та зниження інтересу до новин.

12 бульбашок в США

Напередодні виборів американська медійна реальність розділилася на 12 більш-менш самостійних сегментів

Прихильність до українського виробника зросла на 5%: споживчі тренди українців у 2024

До яких змін штовхає українських споживачів тривале життя в умовах війни із невизначеною тривалістю? Команда Gradus Research завершила велике дослідження споживчих трендів в Україні й виділила декілька важливих тенденцій.

В метро, на бордах, по радіо. Як незаконна реклама азартних ігор захопила українські міста?

Вулиці українських міст знову заполонила реклама азартних ігор. В законодавстві чимало обмежень для реклами послуг грального бізнесу, але вони майже не працюють. Чому так?

Криза у королівській сім’ї: чому можна навчитися у Кейт Міддлтон про PR

У п’ятницю вдень принцеса Уельська опублікувала зворушливе відеозвернення, у якому розповіла про свою хворобу, поклавши край багатотижневим спекуляціям. Ця подія привернула увагу до відносно стриманого підходу королівської сім’ї до комунікації під час кризи.

Як зробити швидкий старт у просуванні бізнесу в соцмережах

Сьогодні соцмережі — не просто платформа для спілкування, а потужний інструмент для просування. І кожен бізнес або особистий бренд хоче бути присутнім всюди. Але як почати й зробити так, щоб соціальні мережі швидко приносили результат?

Gemini чи Open AI: який помічник кращий для піарника

За даними дослідження State of PR 2023, 26% піарників постійно використовують сервіси штучного інтелекту у своїй роботі. При цьому 55% опитаних вважають навичку роботи з інструментами ШІ необхідною для комунікаційника майбутнього. Коли ChatGPT 3.5 від Open AI почав масово входити в робочі та особисті потреби людей по всій планеті, ми в Newsfront Сommunications, звісно ж, не оминули його увагою і почали застосовувати у повсякденних задачах. 

Метаморфоза Макрона від голуба до яструба

 

Після двох років війни президент Франції пройшов шлях від бажання не принижувати Росію до пропозиції ввести війська на підтримку Києва

Після двох років війни президент Франції пройшов шлях від бажання не принижувати Росію до пропозиції ввести війська на підтримку Києва

 

Страницы