Передовица

​Musk, DOGE та штучний інтелект: контроль чи модернізація?

 За даними Reuters, команда DOGE — ініціатива, пов’язана з Ілоном Маском та адміністрацією Трампа, — використовує штучний інтелект для моніторингу внутрішніх комунікацій у щонайменше одній федеральній агенції США.

Email-маркетинг: як підвищити відкриття листів та збільшити CTR

Email-маркетинг — один із найефективніших каналів комунікації з клієнтами. Однак навіть найкраще продумана кампанія може не принести результатів, якщо листи не відкривають або не переходять за посиланнями.

Проаналізувано радіоспоживання дорослого населення на всій території України

Компанія Info Sapiens дослідила особливості медіаспоживання в Україні з фокусом на аналіз аудиторії радіо. Ініціювали дослідження 11 українських радіостанцій. Цей аналіз покликаний врахувати сьогоднішні виклики та звички слухачів. Медіаспоживання в Україні наразі дуже диверсифіковане. Тож вивчаючи аудиторію певного медіаканалу, дослідники зважали також на загальну картину медіаспоживання цією аудиторією.

Персоналізація у маркетингу: чому це головний тренд майбутнього

Маркетинг уже давно не працює за принципом «один меседж для всіх». У світі, де інформація ллється на споживачів звідусіль, виділитися можуть лише ті бренди, які знають свою аудиторію та говорять з нею її мовою. І тут виграшною стратегією стає персоналізація — тренд, без якого успішний маркетинг у 2025 році просто неможливий.

​Musk’s X призупиняє опозиційні акаунти в Туреччині на тлі громадянських протестів

 Соціальна мережа X, що належить Ілону Маску, призупинила низку акаунтів турецьких опозиційних активістів під час масових протестів у країні. Облікові записи, які поширювали інформацію про демонстрації та закликали до участі в них, стали недоступними саме на території Туреччини. Це відбулося на фоні арешту мера Стамбула Екрема Імамоглу — головного суперника президента Реджепа Таїпа Ердогана.

BBC закриває токшоу HardTalk зі Стівеном Сакуром після 30 років в ефірі

BBC закриває одне з найстаріших і найвідоміших ток-шоу HARDTalk зі Стівеном Сакуром. Це не рішення самого ведучого, він прямо назвав його “неймовірно тупим”.

BBC закриває одне з найстаріших і найвідоміших ток-шоу HARDTalk зі Стівеном Сакуром. Це не рішення самого ведучого, він прямо назвав його “неймовірно тупим”.

 

Понад 160 міжнародних компаній остаточно покинули росію у 2024 році

У 2024 році понад 160 міжнародних компаній остаточно припинили свою діяльність у Росії через ліквідацію чи продаж бізнесу. Серед них — відомі бренди: FedEx, Carlsberg, Unilever, Moncler, Hugo Boss, Danone, Siemens, ExxonMobil, IKEA, а також Inditex, власник популярних марок Zara, Massimo Dutti, Bershka та інших.

Барбі у Білому домі

 Керолайн 27 років, і вона наймолодша речниця Білого дому - і вік тут має значення, бо це не звична довга поступова поїздка соціальним ліфтом, як це буває в таких системах.

ШІ в PR: як автоматизувати рутинні завдання та підвищити ефективність

Штучний інтелект – це вже не просто тренд, а реальний інструмент, який допомагає PR-фахівцям вирішувати щоденні завдання та досягати кращих результатів. Від автоматизації рутинних задач до аналізу даних та генерації креативних ідей – ШІ стає незамінним помічником у сучасному PR. 

Головні героїні, але ролі стереотипні: тенденції зображення жінок в українській рекламі у 2024 році

До Міжнародного дня боротьби за права жінок компанія Kantar Україна дослідила тенденції зображення жінок у рекламі в 2024 році. Аналіз показав, що, хоча жінки часто є головними героїнями, їхні ролі залишаються традиційними, а право голосу не завжди належить їм. 

Страницы