Наомі Кемпбелл стала обличчям кампанії Timberland

Цьогоріч Timberland продовжує святкування 50-річчя своїх культових Yellow Boots. З цієї нагоди бренд представив свою нову глобальну кампанію під назвою «Iconic», обличчям якої стала культова модель Наомі Кемпбелл. 

У світі, де тренди приходять і йдуть, а бренди витримують випробування часом, Timberland представляє свято позачасового стилю та тривалої спадщини.

Наомі Кемпбелл знялась оголеною, тільки в легендарних жовтих черевиках, щоб підкреслити автентичність та оригінальність, які є основою кампанії, в чуттєвих та глибоких фото.

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Також бренд залучив ще трьох знаменитостей: співака Teddy Swims, музичного виконавця SLAWN і модель Кай-Ісаю Джамал. 

 
 
Источник: 
PRпортал