Передовица

Зовнішня реклама України в умовах воєнного стану

У грудні 2021 р. аналітики галузі ООН року зробили обережні прогнози на рік 2022 щодо зростання бюджетів рекламодавців на 16%, і вже на початку лютого стало зрозуміло, що прогнози на 2022 рік мають бути перевиконані реальними показниками ринку. 

Блокування державних російських медіа. Чи ефективно перекривають кисень пропаганді?

Початок повномасштабного вторгнення російської федерації на територію України збігся у часі не лише зі збільшенням витрат країни-агресора на армію та правоохоронні органи. 

#UaРазом, але без Порошенка. Як влаштований телемарафон і хто його курує від Зеленського

Канали Ахметова, Коломойського, Фірташа та Пінчука понад два місяці мовлять в єдиному ефірі, який координує міністр культури Ткаченко: як це працює

Живчик, Flint та інші: бренди, які вкрала росія

Через санкції та вихід іноземних компаній зі свого ринку в росії вирішили просто вкрасти інтелектуальну власність близько півсотні міжнародних брендів. До них належать Durex, Apple, Mastercard, BMW, Chanel, McDonald’s та інші. Більшість новостворених російських брендів повністю повторюють оригінали, наприклад, копія McDonald’s, чи «Идея» замість IKEA.

Як перетворити високі ціни на АЗС на маркетингові можливості для брендів: кейси американського ринку

Кілька тижнів тому маркетингова команда Krispy Kreme (американська компанія з виробництва пончиків та мережа кав’ярень — Прим.ред.) на чолі з Дейвом Скена сиділа в очікуванні початку їхньої чергової стратегічної сесії. Серед іншого хтось почав журитися на підвищення вартості газу. Оскільки середня ціна за галон (3,785 л — Прим.ред.) зараз трохи вище $4, але набагато вища в деяких штатах, ця скарга не стала несподіванкою.

Наречена загиблого Махова розповіла історію кохання з журналістом

Олександр та Анастасія зустрічалися два роки. Пара планувала найближчим часом одружитися та народити донечку Єву. Проте, війна внесла свої корективи…

«Победобесие 2.0». Як Росія за допомогою телеграм-каналів готується відзначати 9 травня в окупованих містах

Канали окупантів ігнорують війну Росії проти України. Вірогідно, у Росії немає тих воєнних перемог, які вона розраховувала мати до 9 травня, тож окупантам нема чим похвалитися. Тому говорять про перемогу 1945-го.

Як змінилась аудиторія інтернету в Україні за два місяці війни

Попередній матеріал про динаміку інтернет-аудиторії в Україні (разом із телевізійною) вийшов 10 березня. Результати телевимірювань тепер недоступні, хоча саме дослідження не припинилося. Натомість дослідження аудиторії інтернету тривають і їхні результати доступні ринку. Не всі сайти та онлайн-видання є в цих вимірюваннях, але ті, хто цінує знання про свою аудиторію, входять у вибірку; натомість схильні до перебільшення своєї аудиторії воліють поширювати власні дані, які неможливо перевірити.  

Кінець епохи даних? Як брендам вимірювати ефективність в метавсесвіті

CMO все більше зациклюються на вимірюванні, щоб визначити, чи хочуть вони експериментувати з віртуальним світом

Страницы