Передовица

Для чого політики вдають з себе військових?

Як під час війни політики та чиновники вводять у своїх соцмедіа "воєнний стан", аби прихорошити репутацію

Звіт Amnesty International - нищівний удар по іміджу органіщації

Це провал, а не дотримання балансу. Це активність, яка не має адекватної цілі, а точніше має деструктивну. 

66% українців обирають Telegram для новин: дослідження використання соцмереж під час війни

В Україні зросла кількість користувачів соціальних мереж. Станом на липень 2022 року соцмережами користується близько 76,6% українців. Про це свідчить аналіз GlobalLogic на основі відкритих даних. Більшість українців мають акаунти в розважальних соцмережах, при цьому лише 3,6 млн зареєстровані в LinkedIn – платформі для бізнес-комунікацій та пошуку роботи. 

"Контрабанда зброї": імперія завдає інформаційний удар

У той час як в українських ЗМІ переважала позиція про достатній рівень контролю за наданою партнерами зброєю й відсутність ризиків, у соціальних мережах російські наративи мали помітний успіх – передусім завдяки розгалуженій мережі ворожих телеграм-каналів. 

94% компаній-представників рекламного ринку України продовжують працювати. Дослідження

Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК) провела опитування серед членів Коаліції про стан справ, щоб зрозуміти, що відбувається з рекламними агенціями та рекламним ринком на шостому місяці війни в Україні.

Чому все більше брендів з’являється у фільмах і телешоу: історія продакт-плейсменту

Восени 1966 року лондонський кінопродюсер Альберт Брокколі прогулювався Токійським автосалоном, коли побачив машину.

Хто і як придбав цифрову ліцензію 4-го каналу?

У покупця — Віталія Кропачова — схоже, досить амбітні медійні плани.

"Альтернатива Скабєєвій". Що не так (чи все так) з російськомовним каналом Freeдом

Влада Зеленського запустила російськомовний марафон Freeдом за 165 млн грн з бюджету. За словами міністра Ткаченка, близько 55% переглядів – з Росії

Особистий бренд під час війни: Кім vs. Арестович

На тлі війни стрімко зросла популярність головних «заспокійливих» країни — Віталія Кіма та Олексія Арестовича. Аналітики платформи з моніторингу соцмереж YouScan проаналізували феномен особистих брендів цих публічних осіб, дослідивши їх вплив на уми пересічних громадян і громадянок.

Страницы