Передовица

Детектор медіа провів дослідження про медіаграмотність українців-2024.

 Інституціалізація брехні - бо вже вона походить від офіційних органів, президентів, інших офіційних осіб, залишається в пошукових системах, може бути згенерована ШІ (а шо таке, джерело ж офіційне) і починає жити своїм життям як "правда".

100 днів Трампа. Як міжнародні медіа та російські пропагандисти писали про дії президента США

«Детектор медіа» проаналізував, що та як пишуть міжнародні медіа та російські пропагандисти про перші 100 днів другого президентства Трампа.

​Цифровий ескапізм, пасхалки й бунтарство.

До якого стану прийдуть (чи повернуться) соцмережі 2025-го?

​Як потрапляють на обкладинку Forbes?

Я трохи втомився відповідати на питання, а чому той на обкладинці, а про того написали, а того покликали, а цього не кличете. Тому напишу тут базові принципи роботи Forbes і буду відправляти сюди «свідків» проданих обкладинок і замовних статей.

Кремль организовал на базе МГИМО фабрику фейков

Студентам платили за написание статей для гибридной операции «Двойник»

​Musk, DOGE та штучний інтелект: контроль чи модернізація?

 За даними Reuters, команда DOGE — ініціатива, пов’язана з Ілоном Маском та адміністрацією Трампа, — використовує штучний інтелект для моніторингу внутрішніх комунікацій у щонайменше одній федеральній агенції США.

Email-маркетинг: як підвищити відкриття листів та збільшити CTR

Email-маркетинг — один із найефективніших каналів комунікації з клієнтами. Однак навіть найкраще продумана кампанія може не принести результатів, якщо листи не відкривають або не переходять за посиланнями.

Проаналізувано радіоспоживання дорослого населення на всій території України

Компанія Info Sapiens дослідила особливості медіаспоживання в Україні з фокусом на аналіз аудиторії радіо. Ініціювали дослідження 11 українських радіостанцій. Цей аналіз покликаний врахувати сьогоднішні виклики та звички слухачів. Медіаспоживання в Україні наразі дуже диверсифіковане. Тож вивчаючи аудиторію певного медіаканалу, дослідники зважали також на загальну картину медіаспоживання цією аудиторією.

Персоналізація у маркетингу: чому це головний тренд майбутнього

Маркетинг уже давно не працює за принципом «один меседж для всіх». У світі, де інформація ллється на споживачів звідусіль, виділитися можуть лише ті бренди, які знають свою аудиторію та говорять з нею її мовою. І тут виграшною стратегією стає персоналізація — тренд, без якого успішний маркетинг у 2025 році просто неможливий.

​Musk’s X призупиняє опозиційні акаунти в Туреччині на тлі громадянських протестів

 Соціальна мережа X, що належить Ілону Маску, призупинила низку акаунтів турецьких опозиційних активістів під час масових протестів у країні. Облікові записи, які поширювали інформацію про демонстрації та закликали до участі в них, стали недоступними саме на території Туреччини. Це відбулося на фоні арешту мера Стамбула Екрема Імамоглу — головного суперника президента Реджепа Таїпа Ердогана.

Страницы