Від завойовників до митців: 6 типів клієнтів креативних агенцій

«Усі клієнти класненькі, якщо знайти до них підхід», — каже стародавнє ремісниче прислів’я. І ми з цим абсолютно погоджуємося! Однак все ж перед кожним новим проєктом відчуваємо легкий мандраж та побоювання «а що, як цього разу не спрацюємося».

Якщо ви теж — ловіть типологію клієнтів креативних агенцій від Wooo Agency та читайте її перед кожними новими переговорами. Навіть якщо це не допоможе закохатися одне в одного «з першої чашки лате», то принаймні розважить і додасть впевненості.

Отож, клієнти, станьте в ряд, зараз будемо вас «типувати»!

 

Юлій Цезар

Юлій Цезар

Робоче кредо таких клієнтів: «Прийшов, побачив, переміг». Вони з блискавичною швидкістю ухвалюють рішення та точно знають, чого хочуть. Мінімальна кількість правок та максимальна свобода дій для агенції гарантована.

Іноді здається, що клієнт вас «недолюблює», і тому ігнорує в чаті. Це хибне враження. Просто Юлій Цезар уже все для себе вирішив, і не має часу «розпилятися» на додаткові уточнення. Тільки-но вирине якесь дійсно важливе на його погляд питання — клієнт зразу ж включиться в обговорення.

Продукти у співпраці з Цезарями виходять цілісними, яскравими, а головне — сміливими.

Сократ

Сократ

Дуже активні в робочих чатах. На зустрічах люблять відволіктися від основної теми розмови й «пофілософствувати» про життя. Іноді приносять в офіс смачні гостинці команді.

Надто мінливі в настроях, і це виливається в величезну кількість правок. Якщо поставитися до зауваг серйозно та проговорити кожну проблему, то може виявитися, що клієнт хоче зовсім не того, про що пише в ТЗ.

Вміють поглянути на задачу геть з несподіваного боку. Часто меланхолійність та відірваність від «мирського життя» дають круті креативні результати.

Хмельницький

Хмельницький

«Пасти котів» — це його стихія. Уміє працювати з вільнолюбними митцями та нерідко сам направляє роботу в максимально конструктивне річище. Експерт в стратегії та тактиці. Кожен проєкт сприймає як виклик і готовий битися до останнього. Може дзвонити в неробочий час і закликати «гострити шаблі».

З таким натиском потрібно бути готовими до того, що роботи буде багато, однак перемог теж не менше.

Наполеон

Наполеон

Спершу йому потрібен тільки банер, потім логотип, потім айдентика, а врешті-решт в ході переговорів вирішується, що будемо розробляти глобальну рекламну кампанію. Будує мега-грандіозні плани, надихає команду на успіхи, а потім на кілька днів зникає з чату. Опісля знов повертається із ще глобальнішими ідеями.

Якщо агенції вдається ввійти в ці «ритми активності», кордони потроху руйнуються, а задуми здійснюються. Важливо самим контролювати процес та не піддаватися на провокації.

Шерлок Голмс

Шерлок Голмс

Хоче знати всі тонкощі: як працює рекламний кабінет, що таке «піксель», як проходить оптимізація кампанії. Іноді здається, що це не обговорення проєкту, а стажування нового спеціаліста.

Усі звіти мають бути максимально деталізованими, тексти вичитаними, а проєкт доведеним до ідеальності.

Часто трапляється так, що після співпраці з креативниками Шерлок Голмс відкриває власну агенцію і стає найприскіпливішим CEO у світі.

Да Вінчі

Да Вінчі

Ідеї фонтанують на всіх етапах роботи. Клієнт постійно присилає якісь графіки, таблиці та статті з журналів. Здається, що він має референси буквально до всього.

Співпраця буває важкою, якщо Да Вінчі на певному етапі здасться, що ви недостатньо палко загорілися однією з мільйона його ідей.

Якщо спільна мова все ж буде знайдена, такий клієнт залучатиме агенцію у кожен свій новий бізнес-проєкт, яких ніколи не буває мало. Отож, клієнти бувають різними, але основне, що їх об’єднує, — бажання зробити продукт якнайкраще. Секрет успішної комунікації — у розумінні, що ми з клієнтом на одній стороні.

Источник: 
PRпортал