Оновлення TikTok: реклама, фотододаток, пошукова аналітика
Ми вже розповідали вам про останні новини та впровадження Instagram та Facebook, важливі для маркетологів та власників бізнесу. На черзі оновлення TikTok.
TikTok Sounds for Business
Нещодавно ТТ запустив Sounds for Business — Voice Clips, колекцію з кастомних аудіошаблонів, покликаних допомогти брендам створювати цікавий, насичений звуком контент. Шаблони містять голоси популярних авторів, таких як Anania, Matt Buechele, Devin Halbal, Good Children, Sani Sisters та Very Gay Paint.
Нова колекція «Голосові кліпи» та перший том «Звуки для бізнесу» доступні в Бібліотеці комерційної музики.
Колекція Sounds for Business також сумісна зі Spark Ads — рекламним форматом, який дозволяє брендам просувати свій контент в рамках платної реклами.
Додаток для фотографій — TikTok Нотатки
ТТ розробляє новий додаток для обміну фотографіями, який, ймовірно, отримає назву TikTok Notes. Компанія підтвердила, що вивчає способи, які дозволять спільноті створювати та ділитися контентом за допомогою фотографій і тексту у спеціальному просторі. Користувачі TikTok отримали сповіщення про майбутній додаток, в яких повідомляється, що платформа буде ділитися їхніми фотографіями в TikTok Notes.
Електронна комерція TikTok
Оновлення функції Promote, покликаної допомогти малому бізнесу легко просувати свій контент на платформі. Promote дозволяє компаніям просувати відео, карусельні пости та прямі трансляції безпосередньо з застосунку TikTok всього за кілька кліків.
TikTok Shop та Shop Ads
Щоб покращити користувацький досвід, ТТ запустив вкладку Магазин, яка дозволяє користувачам швидко знаходити та переглядати продукти. Ця нова вкладка в додатку пропонує знайомий інтерфейс для покупок, де користувачі можуть отримати прямий доступ до всього, що пов'язано з їхньою купівельною діяльністю.
На додаток до вкладки Магазин, також представили новий формат карток товарів Shop Ads, який тепер доступний у новій вкладці Shop (раніше він був доступний лише на сторінці Для вас). Завдяки цьому розширенню продавці TikTok Shop можуть рекламувати товари безпосередньо у вкладці Магазин, використовуючи лише зображення та деталі з каталогу товарів.
Оновлення TikTok Creator
Представили новий інструмент Creator Search Insights, який наразі доступний у деяких регіонах, щоб допомогти авторам зв'язатися зі своєю аудиторією за допомогою пошуку.
Щоб отримати доступ до Creator Search Insights, автори можуть ввести «Creator Search Insights» в рядку пошуку або знайти його в розділі Creator Tools в Налаштуваннях. Інструмент покаже теми, які часто шукають, їх можна сортувати за категоріями або персоналізувати на основі типу контенту, який створює автор. Крім того, можна відфільтрувати теми, за якими часто здійснюють пошук, але які не представлені в багатьох відео на платформі.
- Войдите, чтобы оставлять комментарии