Кейс Syoss. Як за допомогою прес-пака у вигляді бомби перевиконати KPI на 33%

Syoss разом з New Strategies Group вирішили відновити справедливість в beauty-світі і представити потужну зброю, що вибухає свіжістю де завгодно і коли завгодно.

Syoss виробляє лінійку сухих шампунів, які повертають волоссю чистоту та дарують свіжість протягом 24-х годин. А розповісти про це повинні були beauty-блогери. Саме вони мали стати «рупором» та донести аудиторії вибуховий ефект сухих шампунів. 

Команда проєкту взяла всі перелічені компоненти та створили з них те, що справді вибухає, — Бомбу свіжості Syoss.   

Створення бомби

Команда проєкту хотіла зробити прес-пак, що майже неможливо відрізнити від реальної бомби. Тож при розробці прототипу орієнтувалися на зовнішній вигляд реальних вибухівок. Вийшло настільки реалістично, що тримати його в руках було місцями моторошно. Навіть перший тестовий екземпляр «грався» з інстинктом самозбереження. 

Бомба свіжості Syoss справді вибухала, адже в неї додали механізм з метафаном, що активувався при першому відкритті. В кожен «відсік» прес-паку вклали сухі шампуні, що мали здетонувати на волоссі блогерів. А зверху вмонтували таймер, що одночасно додавав реалістичності та був потрібен для проведення beauty-експерименту. А щоб «бомба» виглядала в стилі бренду Syoss, підібрали вдале поєднання хромованих та матових матеріалів.

Після цього команда проєкту підібрали та завербували відомих beauty-блогерів України.

Їм дали місію — провести з Бомбою свіжості Syoss експеримент. Одразу після першого розпилювання шампуню блогери мали активувати таймер та прослідкувати, чи протримається волосся свіжим цілу добу.

Активація бомби

  1. Співучасники. Для максимального охоплення та залучення зібрали різноманітних «агентів», серед яких були як охопні, так і мікроблогери. Для цього знайшли найкращих претендентів, які відповідали витонченій стилістиці бренду Syoss, мали серед підписників нашу ЦА та поділяли місію проєкту – подарувати всім охочим ще один день свіжості.
  1. План захоплення. Команда проєкту поділила блогерів на два підрозділи: мікро- та охопні. Кожному дали окреме завдання. “Охопні” знімали відеопост та серію сторіс, а “Мікро” — фотопост та серію сторіс. Кожному блогеру дали сценарій замаху: розпакувати прес-пак, продемонструвати дію продукту та провести експеримент з таймером. «Агентів» не обмежували деталями, щоб вони виконали завдання у притаманному їм стилі.

Бомбу свіжості Syoss розіслали та чекали на результати.

Докази

Документальні матеріали з місць подій:

 

Масштаби ураження

Як результат, Бомба свіжості Syoss вибухнула гучніше очікуваного! Нею охопили 2 млн користувачів замість 1,5 млн запланованих. Іншими словами, креатив допоміг перевиконати KPI на 33%! За проєкт залучили 166 тисяч користувачів, які не приховували свій захват в коментарях під публікаціями. А ER склав 8,29%, що більш ніж у два рази перевищує план.

Реакція свідків

Підписникам настільки сподобалася креативна розсилка прес-паків, що всі KPI`s досягли лише публікаціями у блогерів без залучення медіа.

Показання учасників

Через те, що проєкт “вибуховий”, довелося справлятися з низкою невеличких челенджів.

Команду викликали до директора відділу служби доставки. Їм погрожували поліцією і підозрювали в теракті. Але завдяки професійності та силі духу аккаунт-менеджерів все минуло добре й без наслідків.

Источник: 
PRпортал