Happy Easter або Великодні стратегії рекламників

Швидкими кроками наближається Великдень. Вже за тиждень буде лунати світле «Христос Воскрес!», а у відповідь не менш щире «Воістину Воскрес!».  Тому кожен починає активно обдумувати, що він покладе у  свого кошика для освячення та чим прикрасить святковий стіл.

Вирішили не втрачати можливість добре підзаробити на цьому святковому ажіотажі і рекламники.

Чи не найактуальнішою у цьому році є пропозиція придбання так званих «великодніх кошиків». Як на мене, вона зручна для лінивих або ну дуууууже зайнятих людей, які не люблять ходити по магазинах і готові заплатити немаленькі кошти за доволі прості продукти.

Відповідно до креативу оформлення святкової пропозиції можна виділити такі номінації:

1. « Конкретна» реклама від Grand Admiral Resort & SPA. Це чи не єдина реклама великодніх кошиків (яку мені пощастило побачити), що повідомляє точну інформацію: скільки ви за неї витратите і що вона міститиме. Та й крашанки досить милі.

 

 

 2. «Веселкова» реклама від ресторану "Рішельє". Хоча з реклами ніякої конкретики щодо вмісту та ціни не доб’єшся, зате око радує.

 

 

3. «Наглядна» реклама від ресторану «PACHE». Як ілюстрацію до акційної пропозиції,  рекламники додали фото, а не звичайну картинку.

 

 

 4. «Скромна» реклама від лаунж-ресторану  «Сейф». Щоб не заморочуватись над ілюстрацією до акційної пропозиції вони просто написали назву свого закладу на різнокольорових крашанках.

 

 

Допомогти у закупівлі продуктів для великоднього кошика пропонує й «Сільпо».  Подарунковий сертифікат вони вважають «зручним привітанням з Великоднем». Однак ці сертифікати були чудовим подарунком і на Новий рік, День закоханих, 8 Березня. Тільки обрамлення реклами змінюється. Тільки різнокольорові зайці, які катаються один на одному по веселці не лише дивують, а й не викликають святкових асоціацій.

 

 

Якщо великодній кошик чи подарунковий сертифікат – це логічна пропозиція, то активність українських забудовників – дещо вражає. Вони навперебій пропонують знижки на свої квартири саме напередодні Пасхи.

Як-от акція від ЖК Стрийська, 226а у Львові. Тільки незрозуміло, чому з трьох золотих крашанок лише одна обгорнута стрічкою?

 

 

Будівельна компанія «Мельник»  в  Івано-Франківську  теж вирішила, як то кажуть, «під шумок» знайти клієнтів на свої квартири, прикрасивши свою рекламу писанками та великим написом «Великодня акція».

 

    

 

 Чомусь впевнені рекламники, що напередодні Великодня, ви захочете купити не лише квартиру, а й поставити нові вікна. Як-от компанія "Вікнар'off " з Тернополя, яка пропонує вам СМАЧНІ ціни на вікна…  От тільки в чому ж «смакота» цих цін так і не зрозуміло. 

 

 

От купили ви квартиру, поставили нові вікна. Що вам ще потрібно? Ніколи не здогадаєтесь:  плитка та шафи-купе.

Піарники компанії «ЛеоКераміка» , витрачаючи час на оформлення пропозиції, геть забули про гасло.

 

 

 «Плитка - зі знижкою, гроші – у подарунок». До першої частини гасла немає ніяких претензій - всім покупцям надається відповідна знижка в залежності від суми покупки (чим більш сума, тим більша знижка – 1, 5 та 10%).  Але до чого тут – гроші у подарунок? Адже ні про ніяку лотерею чи розіграш мова не йде. А знижка – це ж і є подарунок.

Рекламники  компанії  KOMANDOR вирішили, що вам просто необхідна  шафа-купе на Великдень. Досить милий і яскравий дизайн реклами. От тільки якось ця вісімка вже занадто «пахне» 8 Березням.

 

 

 Та й магазини електроніки вирішили не втрачати можливості збільшити прибутки. Наприклад, реклама телефону  в мережі магазинів «Алло»  не містить гучних гасел «Великодні знижки» чи «Святкова акція». Сам факт того, що телефон фотографує паску з писанками – є прямою асоціацією з Великоднем.

 

 

Вже перед самим завершенням огляду отримала святкову пропозицію від однієї з відомих антивірусних програм. Зізнаюсь: не очікувала побачити великодні стратегії рекламників саме в цій сфері. Тааак, приємно. От тільки якось не вкладається в голові: до чого тут шоколадне яйце? Вони хотіли подарувати мені «Кіндер»?  А ніііі… Просто спеціальну знижку. Тому, ласунчики, сьогодні не наш день.

 

 

 Я не хочу робити якихось загальних висновків щодо креативу чи абсурдності великодньої реклами. Нехай кожен з вас зробить їх сам.

І з прийдешнім Великоднем, друзі!

 

Любава Київська

Источник: 
PRпортал