Влада проігнорувала ток-шоу Шустера по "вагнергейту"

Представники влади проігнорували ток-шоу "Свобода слова Савіка Шустера» де обговорюється "вагнероейт". Не прийшли навіть ті, хто анонсував свою участь, - інформує PRпортал


Ведучий Савік Шустер заявив, що на програму були запрошені і вирішили не прийти президент, голова Офісу президента, голова СБУ, голова ДБР, голова фракції СН Давид Арахамія і міністерка з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій Ірина Верещук.

Зокрема, «вагнергейт» по дорозі на ток-шоу також «ліквідував» анонсованих народного депутата Олександра Жмеренецького та голову Служби зовнішньої розвітки Олександра Литвиненка. 

Радник голови Офісу президента Михайло Подоляк відмовився брати участь у токшоу Свобода слова Савіка Шустера на телеканалі Україна.

У коментарі НВ Подоляк процитував слова представників телеканалу, що його запросили «з метою об'єктивного висвітлення важливої для країни теми»:

«Було, до речі, цікаво побачити від медійного майданчика, який узяв на себе фантастичну роль олігархічного пропагандиста, [наведену вище] фразу… Точно розумієте весь сенс цих простих слів? Точно не хочете влаштувати чергове кероване судилище на своєму майданчику? Точно розумієте, що таке дискусія? Хоча все це риторичне… Олігархічне телебачення — це ж тільки про монопольне знущання над словом. Тому ще раз — просто „ні“».

На думку радника голови ОП, ефір програми «модерують під чергову емоційну драму в олігархічних інтересах». Він також заявив, що президент, голова ОП та інші посадові особи «не бігатимуть по ефірах за вказівкою олігарха».

 

Голова фракції Слуга народу Давид Арахамія у своєму Facebook повідомив, що збирався прийти на ток-шоу, але, побачивши «повний склад запрошених гостей, переконався, що йти немає жодного сенсу»: «Зі складу стало зрозуміло, що мої заклики до державної позиції і недопущення падіння іміджу України будуть не тільки проігноровані, а скоріше навпаки — перетворяться на масу маніпулятивних гасел та висловлювань».

У Медіа Групі Україна, куди входять телеканали Україна та Україна 24, заперечують зміну інформаційної політики чи втручання у неї з боку бізнесмена Ріната Ахметова. Член наглядової ради МГУ Дмитро Бєлянський у коментарі НВ припустив, що претензії влади можуть бути пов’язані з її намірами запустити власний інформканал, про що нещодавно писало Дзеркало тижня. Щодо участі тих самих політиків і гостей у програмах підрозділів МГУ він пояснив: окрім фахової позиції, ефіри з цими спікерами очолюють рейтинги переглядів.

Источник: 
PRпортал