Вржещ Павло Андрійович


Співвласник і креативний директор українського рекламного агенства Banda Agency, член ради директорів Art Directors Club Ukraine. 

Народився 19 липня 1984 року у місті Джанкой

Освіта

2001- 2007 рр - навчання на кафедрі інформаційних технологій в Київський національний університет технологій та дизайну. Закінчив навчання у 2007 році.

2016 рік - брав участь у програмі «Семінар відповідального лідерства» Aspen Institute.

2019 рік - навчання у Стенфордському університеті за програмою The Ukrainian Emerging Leaders (10-місячна стипендіальна програма для українців, створена у 

Творчий шлях

2005 рік. Вигравши кілька університетських рекламних конкурсів, Павло Вржещ влаштувався на роботу в Leo Burnett Ukraine (Leo Burnett Worldwide — одне з найбільших у світі мережевих агентств; працює зі світовими брендами, серед яких Nintendo, P&G, Samsung).

Павло Вржещ пропрацював в агенції 6 років на посаді арт-директора. За цей час отримав більше 50 нагород за творчість та ефективність рекламних кампаній, допоміг Leo Burnett Ukraine п'ять років поспіль ставати найкреативнішим агентством України.

2010 рік - Павло Вржещ був обраний президентом Art Director Club Ukraine.

Серпень 2011 рік. Разом з партнерами Єгором Петровим та Ярославом Сердюком створив незалежне креативне агентство «Banda Agency».

2014 рік -  «Banda Agency» стало найефективнішим агентством в Європі.

2013 рік -  Павло Вржещ з двома діловими партнерами створили Київську академію медіа-мистецтв (Kyiv Academy of Media Arts). На сьогодні навчання в академії пройшло більше 5000 студентів на курсах «Art Direction», «Copywriting», «Strategy», «Digital Marketing», «Brand Management», «Account Management» тощо. КАМА підтримує зв'язки з експертами з усього світу. В КАМА читають лекції та проводять семінари, такі відомі особистості як графічний дизайнер Штефан Зігмайстер, режисери Френк Борис та Марк-Реймонд Вілкінс.

2013 рік - під час Революції Гідності, Павло Вржещ з друзями були серед організаторів руху Strikeplakat. Головним завданням руху було формування візуальної частини революції. Плакати зроблені Strikeplakat, були найвідомішими плакатами революції. Однією з найбільш помітних кампаній був проект «Я — крапля в океані» («I am a drop in the ocean»).

2018 рік -на замовлення Кабінету Міністрів України, «Banda Agency» розробили перший український глобальний бренд — «Ukraine Now», метою якого є формування українського світового бренду, залучення іноземних інвестицій у країну та поліпшення туристичного потенціалу

У 2020 році, під час пандемії коронавірусу, Павло Вржещ та «Banda Agency» запустили челендж, який пропонує стригтися вдома — агентство вирішило зібрати 1 мільйон гривень та передати гроші на закупівлю засобів індивідуального захисту для лікарів бригад екстреної медичної допомоги. Партнером ініціативи став Фонд «Пацієнти України»

2020 рік -  Павло Вржещ відкрив офіс Banda у Лос-Анджелесі, США. По відкриттю, у агенства з'явилося чотири проєкти на американському ринку: розробка айдентики для промокампанії голлівудського фільму, створення брендів для двох інвестиційних фондів, а також запуск канабіс-бренду.

Портфоліо

Клієнтами «Banda Agency» є: Comfy, КАN, GoodWine, Puma, ОККО, Uber, Моршинська, OLX, MacPaw, ЛУН, Borjomi, Work.ua, Helen Marlen, Monobank, Privatbank, Reface та інші.

Агентство створює рекламні кампанії для близько 15 країн, серед яких США, Швеція, Іспанія та інші.

У 2021 році Вржещ створив кімнату в Clubhouse, де він висвітлює теми креативності, дизайну, керування творчими командами та проблему творчого вигорання.

Нагороди і досягнення

2009 рік - оотороботи Павла Вржеща потрапили до збірки кращих рекламних фотографів світу «The 200 Best Advertising Photographers worldwide 2008/2009», складеної Luerzer's Archive. Він став першим українським фотографом, який потрапив до цього списку.

2015—2020 роки - Banda Agency посідало перше місце в рейтингу Effie в 2015 та 2020 роках.

Грудень 2018 року - Павло Вржещ у рейтингу MC Today «Підприємці року» зайняв перше місце, нагороду The people of the new times від журналу New Times,  нагороду Всеукраїнської рекламної коаліції «Слід у рекламі», а журнал Фокус включив Павла Вржеща в рейтинг 100 найвпливовіших українців.

2018 рік - агентство виграло фестиваль «Канські леви» за розроблений у співавторстві з агентством Republique проект брендингу Євробачення-2017. Цього ж року «Banda Agency» стало агентством року за версією Red Dot 2018. Проекти агентства змагалися серед 8500 інших робіт з 52 країн.

2020 рік - «Banda Agency» стало найефективнішим незалежним агентством у світі, за версією Effie.

У 2022 році - Павло Вржещ потрапив до рейтингу Adweek Creative 100

Загалом Павло Вржещ отримав понад 200 нагород фестивалів креативності, включаючи New York festival (2010), Epica, Golden Drum. Два рази був внесений в шорт-лист Cannes Lions. Зібравши всі головні нагороди в Україні, Banda Agency вирішили більше не брати участь в українських рейтингах.