Як американські медіа втратили сміливість?

 В епоху інформаційного перенасичення та множинності джерел, з'явилася тривожна тенденція в американській журналістиці 2024 року: публікувати розслідування стало складніше ніж коли-небудь. Збільшення ризику судових позовів, зростання вартості страхування, та соціальні медіа, які надають публічним особам більше важелів впливу на журналістів, призвели до того, що багато історій так і залишаються неопублікованими, - пише видання Семафор

 

Юридичні загрози та зростання вартості страхування від наклепу створюють серйозні перепони для ЗМІ. Історія про те, як Рейтерсу довелось тимчасово зняти розслідування під тиском судового розпорядження в Нью-Делі, є лише одним з прикладів збільшення агресії щодо медіа-організацій.

 Втрата "харизми" журналістики видно через економічну нестабільність у медіаіндустрії, де важливі бізнес-відносини часто ставляться вище ніж журналістська відданість. Випадок з журналом Road & Track, який видалив статтю про Формулу-1 через годину після публікації, демонструє небажання втрачати рекламодавців через критичні матеріали.

 Зростання впливу мільярдерів та власників медіа, які перебувають у тісних соціальних зв'язках, змінює ландшафт журналістики. Ситуація з Біллом Акманом, який використовував свій великий твіттер-акаунт для тиску на Business Insider, свідчить про зростаючий тиск на медіа з боку впливових осіб.

 Кінець інтернет-журналістики і падіння гострих розслідувань внаслідок фінансових труднощів та зниження інтересу до новин. Закриття таких компаній, як Vice та BuzzFeed News, та зменшення розмірів HuffPost, підкреслюють скорочення простору для журналістів, які хочуть робити важливі викриття.

 Контроль зірок над власними наративами через соціальні медіа та власні продюсерські компанії, а також новий жанр спортивних та розважальних документальних фільмів, де суб'єкти часто виступають як виконавчі продюсери. Це змінює правила гри та надає зіркам більше контролю над розповідями про них.

 

Источник: 
PRпортал