Перший раз у 12 клас: як розробили бренд та комунікацію реформи старшої школи
Школа — універсальний досвід, який усіх єднає. Це години за кухонним столом над домашкою, батьківські чатики і хвилювання за їхніх дітей, ким же стати після закінчення старших класів.
Наразі в Україні триває шкільна реформа від Міністерства освіти і науки, яка дасть більше простору та вибору майбутніх професій для учнів: уже в 2027 році десяті класи підуть в оновлену старшу школу, де зможуть вільно обирати, що їм вивчати.
Щоб підсилити видимість реформи, комунікаційна агенція plusone social impact розробила і запустила бренд «Профільна», що пояснює ключові шкільні нововведення, про які мріяло чи не кожне покоління українців.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Завдання та виклики комунікації
Бренд та комунікація «Профільної» побудовані довкола найважливішої зміни, яку несе оновлена старша школа — невдовзі діти разом зі своїми батьками зможуть самі обирати, що вивчати. Реформа є необхідністю, щоб краще підлаштуватися під потреби сучасних дітей і дати їм більше можливостей розвиватися у вибраному напрямку.
Першим кроком було зробити так, аби і майбутні старшокласники, і їхні батьки знали про цю можливість. Другий крок — розібратися, як працює механізм вибору і що від нього залежить. Саме на цьому і побудована комунікація «Профільної». В агенції вирішили зосередити брендинг реформи на цінності та можливостях, які вона принесе для школярів: вони матимуть кращу освіту і більше свободи, а батьки — впевненості у майбутньому для своїх дітей, яке можна буде серйозно планувати уже в 10-12 класах. До того ж, такий підхід спрощує підготовку до самих змін, які часто викликають закономірний опір, адже перебудуватися на нові рейки не завжди просто.
Батьки стали ключовою аудиторією комунікації — саме вони допомагають своїм дітям ухвалювати важливі рішення. Реформу вирішили показати крізь призму історій підлітків, адже саме вони передусім відчують шкільні зміни на власному досвіді. Емоційний ролик-маніфест розповідає про захоплення школярів, які зможуть їх ще більше розкрити з реформою: від любові до вивчення мов, фізичних експериментів до справжнього таланту лагодити складні механізми. Таким чином батьки зможуть впізнати у портретах дітей своїх власних — зі своїми талантами, пристрастю і жагою до навчання.
Легка комунікація — легка адаптація до реформи
Будь-яка реформа потребує зворотнього звʼязку і постійної комунікації, аби ці зміни було легше прийняти та запроваджувати. Для цього у «Профільній» використовують діалог як основний елемент комунікації — насамперед між міністерством та спільнотою батьків. В агенції таким чином вирішили показати підхід міністерства «здорової людини», де присутні відкритість та взаєморозуміння замість спуску правил згори-вниз.
Саме діалог втілений в усіх складових кампанії: від айдентики, банерів та дописів у соцмережах до лендингу «Профільної» на сайті міністерства освіти, де можна знайти відповіді на найпоширеніші питання про нововведення.
- Войдите, чтобы оставлять комментарии