Від малих кроків до великого руху: ролик поштової компанії показав розвиток українського волонтерства

Нова пошта випустила відео про українських волонтерів на підтримку щорічної відзнаки «Варті». Це подяка людям та організаціям, які допомагають під час війни. 

У центрі сюжету — дівчина, яка з дитинства годувала та лікувала безпритульних тварин. З роками її прагнення робити добрі справи лише зростає, тому в дорослому віці вона починає займатися волонтерством системно. Спершу допомагає лікарям під час пандемії COVID-19, а потім і українським військовим — такмедом.

Історія у відео демонструє, що війна в Україні триває так довго, що у ній виросло ціле покоління молодих людей, для яких волонтерство — не випадковість, а вибір. Цей ролик також про трансформацію волонтерства, яке за роки війни перетворилося на експертний та організований рух, що тримає країну і змінює життя тисяч людей. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

«У 2014 році волонтери взяли на себе забезпечення оборонців країни усім необхідним — від їжі до техніки. Нині особисті ініціативи активістів розвинулися до великих фондів, які закуповують все — від бронежилетів до бронемашин. Автівки, дрони, РЕБи — складно уявити, чого не привозили волонтери. І саме ці люди, які не опускають рук та йдуть вперед, надихнули нас на створення цього відео. Це наша подяка тим, хто продовжує допомагати Україні», — говорить Олена Плаховадиректорка з управління репутацією Нової пошти.

Кожна деталь у відео має символічне значення. Наприклад, синій браслет із жовтим серцем, який волонтерці надіває батько. Його можна побачити у різних сценах. У фіналі серце перетворюється на логотип волонтерського фонду. Це підкреслює, що особисті ініціативи переростають у системну допомогу. 

Також, починаючи з першого кадру і через весь ролик, рухається анімована блакитна стрічка. Вона уособлює невпинний рух волонтерів вперед, їхній зв’язок між собою та з людьми, яким вони допомагають.  

Розробкою та втіленням концепції займалась комунікаційна агенція UK comms у партнерстві з відеопродакшном AUROOM films. Команда взяла на себе розробку сценарію, підбір локацій та акторів, фільмування та постпродакшн. Найскладніше було знайти схожих дівчат з 10-річною різницею у віці, а також працювати з тваринами. 

«Молодшій акторці було непросто з цуценям, бо воно дуже грайливе. Але вона прекрасно впоралась і цей песик підкорив серця усієї знімальної групи. А от дорослий пес бездоганно виконував всі команди, він працював у парі з кінологом. Фільмування складу з допомогою відбувалося на справжній волонтерській базі такмеду», — поділилася деталями засновниця відеопродакшну AUROOM films та режисерка Маргарита Кузьміна

Вона також розповіла, що зйомки проходили у Києві та області. Сцену біля понівеченого обстрілами будинку зняли біля Горенки, яка у 2022 році постраждала від окупантів.

Источник: 
PRпортал