Twitter не справляється сама: навіщо компанія придбала стартап Smyte?

22 червня соціальна мережа Twitter оголосила про купівлю компанії Smyte, яку створили колишні інженери з безпеки Google та Instagram.
 

Як пише Media SapiensTechCrunch, до цього кроку соцмережу спонукала неспроможність дати собі раду з різними онлайн-загрозами. Це, наприклад, мова морожнечі в твітах, засилля тролів та шахраїв, переслідування та образи користувачів.

Власне, йдеться про всі ті виклики, з якими в останні роки стикнулися також Facebook, Instagram, Youtube та інші платформи – та за що їх найбільше критикують користувачі та навіть світові лідери.

Нагадаємо, Twitter визнала, що разом з Facebook стала майданчиком для поширення російської пропаганди під час президентських виборів у США в 2016 році. Компанія вважає,  що принаймні 1,4 млн юзерів бачили десяткі тисяч постів, створених російськими тролями.

Twitter намагалася боротися зі зловживаннями на своїй платформі новою політикою, але не впоралася. Нагадаємо, в березні стало відомо, що Twitter працює над запуском верифікації для усіх своїх користувачів.

TechCrunch зазначає, що переслідування в інтернеті особливо непокоїли Twitter в останні місяці: оскільки дискурс в мережі стає дедалі більш брутальним. Як відомо, саме тут є найбільш активним президент США Дональд Трамп, який нерідко не добирає слів для своїх твітів. Крім того, саме цю соцмережу користвувачі з багатьох країн світу використовують для запеклого обговорення резонансних новин.

Хто такі Smyte?

Компанію заснували в 2014 році колишні інженери з безпеки різних проектів платформ Google, Instagram та Facebook Піт Хант (який є також гендиректором Smyte), Джуліан Темпелсман та Джош Юдакен. Штаб-квартира стартапу знаходиться у Сан-Франциско. Згідно даних LinkedIn, у фірми кілька десятків співробітників, хоча на сайті написано про 19.

Smyte обіцяє припинити будь-яку небажану поведінку в інтернеті. Це зокрема поширення фішингу, спаму, образ, мови ворожнечі та кібербулінґу, а ще її інструменти здатні виявлятися фейкові акаунти та тролів. Компанія заявляє, що надає «довіру та безпеку як послуги».

Клієнти можуть скористатися технологією компанії через REST API (спосіб отримання даних з додатків та баз. – MS), або ж Smyte проаналізує дані безпосередньо з додатку чи бази даних. Тоді Smyte імпортує існуючі правила та використовує машинне навчання для створення нових, які підійдуть для конкретних потреб компанії. Smyte також може допомогти клієнту скеруванням (але не тренуванням) їх власних моделей машинного навчання.

Система Smyte включає в себе панель керування, де аналітики можуть давати собі раду з терміновими викликами в режимі реального часу, а також проводити огляд окремих структур та елементів системи вручну й вживати щодо них масові заходи.

Нетехнічні аналітики можуть використовувати Smyte для створення власних правил, випробувавши їх спершу на старих даних, а вже потім застосувавши до актуальних, щоб побачити, як вони працюють в режимі реального часу.

Як технологію стартапу використає Twitter?

Технологія Smyte буде інтегрована з програмною частиною Twitter для моніторингу та управління повідомленнями про зловживання, а також викриватиме ботів, шахраїв та інші загрози.

Вочевидь, Smyte надасть соцмережі мікроблогів можливість відсіювати зловмисні акаунти більш ефективно, ніж це роблять її алгоритми та модератори зараз. Проте в Twitter не розповіли подробиць, як саме використає технологію стартапу.

Натомість соцмережа наголосила на спільному з компанією «проактивному підхіді до боротьби зі зловживаннями в інтернеті» та заявила, що сподівається на те, що це покращить стан публічної дискусії у твітах.

На сайті Smyte зазначається, що клієнтами були такі відомі компанії як Indiegogo, GoFundMe, npm, ОLX, Carousell та інші.

Цікаво, що Twitter зобов’язала Smyte згорнути співпрацю з її попередніми клієнтами – причому буквально в день оголошення про купівлю стартапу. Це обурило багатьох з них, які раптом втратили доступ до технології, і вони висловили свій гнів...звісно ж, у своїх акаунтах у Twitter.  

Сума, за яку Twitter придбала Smyte, не розголошується. Проте відомо, що стартап свого часу отримав фінансування від Y Combinator, Baseline Ventures, Founder Collective та інших організацій у розмірі 6,3 млн. доларів США.

Нагадаємо, компанія Twitter обіцяє запустити освітню платформу для невеликих медіа, де вчитиме робити якісний контент (насамперед відео) та як заробляти на цьому гроші.

 
Источник: 
PRпортал

Comments (0)

Leave a comment

6 + 10 =
Решите эту простую математическую задачу и введите результат. Например, для 1+3, введите 4.