Starbucks випустив колекцію популярних позицій з меню у мініатюрі
Starbucks Japan розширює свою лінійку винагород, щоб вийти за рамки напоїв і закусок, включивши в неї нову колекцію мініатюрних продуктів.
Цього місяця учасники програми Starbucks Rewards в Японії зможуть обміняти свої зірки на колекцію мініатюрних продуктів Starbucks, які виглядають так само реалістично, як і справжні.
Нова колекція мініатюрних продуктів створена за зразком класичного замовлення з собою і включає реалістичні на вигляд матчу-фрапучино, булочку з шоколадною крихтою та американську вафлю.
До набору навіть додаються крихітні аксесуари Starbucks, такі як паперові пакетики та серветки з логотипом.
- Войдите, чтобы оставлять комментарии