Starbucks випустила колекцію стаканів у колаборації з художником українського походження

Мережа кав’ярень Starbucks випустила нову колекцію стаканів у співпраці з американським художником українського походження Мішею Тютюником.

У колекції представлено три предмети посуду для напоїв, кожен з яких представляє різні аспекти людського досвіду у світі:

  • City Life — привертає увагу до впливу зміни клімату та до того, що прибережні міста можуть бути затоплені через підвищення рівня моря.
  • Nature Woods — ода відповідальності людини за збереження навколишнього середовища, йдеться про те, щоб люди дбали про землю, а вона подбає про них у відповідь.
  • Sky — зображує землю, людство та небо в гармонії. Птахи символізують мир, а квіти — відродження та зростання.

Колекція доступна у кав’ярнях Starbucks у США, починаючи з цієї весни.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

 
Источник: 
PRпортал