Смешко звинуватив «112» і NewsOne у відмові розмістити його політичну рекламу

Телеканали «112 Україна» та NewsOne відмовилися розміщувати рекламу партії Ігоря Смешка «Сила і Честь». Про це повідомив сам Ігор Смешко 9 липня у зверненні на Facebook-сторінці. У NewsOne заявили, що не отримували офіційних запитів від політсили.

«Згідно з чинним законодавством, а також керуючись свободою слова у нашій країні всі повинні мати рівний доступ до інформаційних ресурсів. Але саме ці новинні телеканали останнім часом абсолютно виключили будь-які новини про нашу партію “Сила і Честь” і занижують наші рейтинги», – підкреслив Смешко.

За словами лідера політсили, партія погодилася зі збільшеними цінами по політичній рекламі, проте їй відмовили у розміщенні.

Генеральний продюсер каналу «112 Україна» Артем Марчевський сказав «Детектор медіа», що знаходиться у відпустці, тож не може прокоментувати ситуацію: «По-перше, я зараз не можу коментувати подібні інформаційні вкиди. По-друге, я впевнений, що інформація не відповідає дійсності. Канал завжди працює у правовій площині».

Генеральний продюсер каналу NewsOne Василь Голованов відмовився давати коментар. У прес-службі телеканалу заявили, що не отримували запитів від партії «Сила і Честь»:

«Телеканал NewsOne не отримував жодних офіційних запитів на розміщення реклами політичної партії “Сила і Честь”. Стосовно вартості розміщення  – усі фіксовані ціни опубліковані в “Урядовому кур’єрі”».

Источник: 
PRпортал

Comments (0)

Leave a comment

16 + 4 =
Решите эту простую математическую задачу и введите результат. Например, для 1+3, введите 4.