​Понад 79% свого часу піарники присвячують створенню контенту для ЗМІ та співпраці з медіа

 Світовий PR у 2024 році стикається з новими викликами, але й відкриває нові можливості. Дослідження Muck Rack показує, що основними проблемами для піарників залишаються обмежені ресурси та складність отримати відповіді від журналістів. Незважаючи на розвиток технологій, ключовою навичкою все ще є робота з медіа, яка займає левову частку часу PR-фахівців.


Як свідчить дослідження Muck Rack, понад 79% свого часу піарники присвячують створенню контенту для ЗМІ та співпраці з медіа. Однак із зростанням впливу соціальних мереж, платформи на кшталт LinkedIn набувають усе більшої ваги. У 2024 році саме LinkedIn стає пріоритетом для більшості PR-стратегій, обганяючи X (Twitter), Instagram і Facebook.

 Використання штучного інтелекту у PR стає важливою тенденцією. Вже 44% фахівців вважають, що ШІ стане невід’ємною частиною роботи протягом наступних п'яти років. При цьому, на перше місце піарники ставлять стратегічне планування, яке вважають найважливішою навичкою на майбутнє.

 Хоча соціальні мережі набирають обертів, робота з медіа залишається основою PR-діяльності, особливо для фахівців агенцій. Цікаво, що більшість брендів поєднують роботу власних PR-команд із послугами кількох агенцій для максимального охоплення та управління чутливими ситуаціями.

 Світ PR швидко змінюється, і професіоналам варто адаптуватися до нових реалій. Баланс між розвитком технічних навичок, роботою з ШІ та стратегічним плануванням визначатиме успішність у цій динамічній сфері.

Источник: 
PRпортал