Онлайн-підписка допомогла New York Times отримати $24 млн прибутку

Незважаючи на те, що друкована версія стає менш популярною, підписники сайту дозволили виданню The New York Times збільшити дохід.
 

Згідно інформації від самого NYT, кількість його підписників продовжує рости. У другому кварталі 2018 року підписку оформили ще 109 тис. користувачів. Це зростання дозволило перекрити падіння доходу від друкованої версії.  

Станом на другий квартал дохід видання зріс на 2 % і становить $415 млн. Компанія заявляє про прибуток у $24 млн доларів.

Всього на NYT підписані 3,8 млн людей, з яких 2,9 млн користуються саме онлайн-версією.

«Доходи від підписки складають майже дві третини від доходів компанії, і ми хочемо продовжувати цю тенденцію, — заявив у прес-релізі глава NYT Марк Томпсон. — Ми продовжуємо вважати, що існує значний можливості до розширення цієї бази».

Інші доходи компанії зросли на 40 %. Вони включають, приміром здачу в оренду 4-х поверхів у штаб-квартирі в Нью-Йорку, а також успіхи після придбання сайту Wirecutter.

Разом з тим, у видання впали доходи від реклами: на 7,5 % у онлайн-версії та на 11,5 % у друкованої.

Нещодавно також Guardian Media Group — материнська компанія британських видань The Guardian та The Observer — заявила, що вперше в історії отримала більше грошей від онлайн-версій медіа, ніж від друкованих.

Источник: 
PRпортал

Comments (0)

Leave a comment

2 + 3 =
Решите эту простую математическую задачу и введите результат. Например, для 1+3, введите 4.