Моторошний ролик показав HR-менеджера, який живиться невикористаними відпустками
З наближенням кінця року є одна історія, страшніша за будь-який фільм жахів — невикористані дні відпустки.
Приурочена до моторошного сезону, туристична компанія WeRoad використала натхненний Гелловіном жах, щоб звернути увагу на масову втрату щорічної відпустки, яка вислизає від британців.
Кампанія «Holiday Reaper» заснована на результатах дослідження, яке показало, що за останні два роки менше 40% британських працівників взяли повну щорічну відпустку, причому 26% повідомили, що втрачають невикористані дні повністю, а 50% змогли перенести лише деякі з них.
Креативне відео у стилі фільмів жахів 80-х років зображує жахливого HR, який живиться невикористаними відпустками. Головна героїня відчуває жахливі наслідки того, що вона пропускає свій вільний час — монотонні робочі будні та нескінченні офісні години.
Через метафору жахів WeRoad позиціонує себе як ідеального партнера для відпочинку у веселий, але ефективний спосіб.
Кампанія була реалізована у партнерстві з креативним агентством DUDE London і підтримується постерами, розміщеними по всьому Лондону та Манчестеру.
- Войдите, чтобы оставлять комментарии