Cadbury зачарував героїв кампанії плитками шоколаду

Шоколадний бренд Cadbury представив батончик Dairy Milk & More у захоплюючій кампанії від креативної агенції VCCP London, яка показує, наскільки солодкі ласощі можуть відволікати увагу.

Любителі шоколаду оцінять — на полицях магазинів з’явився новий батончик Cadbury, і він великий. Щоб прорекламувати цю новинку, виробник шоколаду випустив два рекламні ролики, які демонструють, наскільки відволікаючими можуть бути ці ласощі.

У кожному ролику герої, здається, забувають про все, що відбувається навколо них, опиняючись у світі шоколадних мрій, коли вони дивляться на горіхову начинку. Ці сценарії ефективно демонструють привабливість батончика.

https://www.youtube.com/watch?v=RrgS-qpUSoE&embeds_referring_euri=https%...

Реклама вирізняється своєю здатністю викликати відчуття апетитної інтриги щодо нового продукту. Роблячи її знайомою та затишною, вона несе в собі типове дружнє, сімейне відчуття, яке глядачі звикли бачити в рекламі Cadbury.
 
Источник: 
PRпортал