Бренд дизайнер ЗСУ назвав ІПСО рекламу контрактів ЗСУ з робуксами
Рекламні плакати начебто від Міноборони, у яких 18 – 24 річних фанів Roblox, закликають підписувати контракти, це вороже ІПСО
Про це написав бренд-дизайнер ЗСУ та прессекретар 103-ї окремої бригади тероборони Тарас Іщик.
"Цікава штука з іпсохою – шрифт у вільному доступі, ідея + стокова фотка і фігово припаяний прапорець – маєте ідеальний фейк за дуже малі гроші. Ворог прогресує - явних мовних помилок немає. Власне тому шрифта ЗСУ немає у вільному доступі. І нехай хтось потім скаже, що дизайн неважливий). Будьмо обачними", – каже Тарас Іщик та запостив фото одного з рекламних плакатів.
Дням у мережі почали з’являтись фото рекламних плакатів начебто від Міноборони, де 18-24 річних закликають підписувати контракти. А для привабливості мільйон гривень, які можна заробити в ЗСУ перерахували у робукси (віртуальна валюта у грі Roblox) та роки підписки на Netflix преміум. Так реклама викликала обурення.
- Войдите, чтобы оставлять комментарии