Зміни в підходах Meta до регулювання соціальних мереж

Марк Цукерберг оголосив про зміни в підходах Meta до регулювання соціальних мереж в наступні 2 місяці. Про це засновник Meta повідомив на своїй сторінці в Instagram. 

За словами Цукерберга, зміни принесуть більше свободи слова, нові інструменти модерації та персоналізації контенту. Мета компанії — мінімізувати надмірне втручання в свободу слова та спростити процеси управління контентом.

Позиція Марка Цукерберга полягає в тому, що система робить надто багато помилок і навіть 1% помилково видаленого контенту — це мільйони людей. Саме тому, Meta хоче повернути людям голос. Більш того, Цукерберга наголошує, що раніше люди хотіли не бачити політичного контенту, а тепер запит на такий контент повернувся. 

Ключові зміни:

-Відмова від програми сторонньої перевірки фактів на користь Community Notes

У США Meta припиняє програму фактчекінгу за участю сторонніх організацій, яка часто викликала суперечки через політичну упередженість. 

“Подібно до X, починаючи зі США після того, як Трампа вперше обрали у 2016 році, традиційні медіа безперервно писали про те, що дезінформація становить загрозу для демократії. Ми щиро намагалися вирішити ці проблеми, не стаючи арбітрами істини. Однак фактчекери виявилися надто політично упередженими”, – поділився очільник Meta.

Замість цього компанія впроваджує модель Community Notes, яка працює на платформі X (раніше Twitter). Нова система дозволить користувачам самостійно додавати контекст до публікацій. Meta забезпечить прозорість процесу, залучаючи учасників з різних точок зору. Наглядова рада Meta підтримала ці зміни.

Розширення свободи слова

Meta переглядає свої правила, зменшуючи обмеження на політичний та соціальний контент, зокрема щодо імміграції, гендерної ідентичності тощо. Компанія більше не демотуватиме контент на підставі, заснований на попередніх прогнозівах алгоритмів, і зосередить свої ресурси на боротьбі з незаконною діяльністю, як-от: тероризм, шахрайство чи експлуатація дітей.

Персоналізований підхід до політичного контенту

Meta повертає політичний контент у стрічки користувачів, але з акцентом на персоналізацію. Люди, які хочуть бачити більше політичних постів, отримають відповідні налаштування, що базуватимуться на їхній активності, уподобаннях та переглядах.

Як заявив Марк, головна ідея цих змін полягає в тому, що “після років зосередження нашої роботи з модерації контенту переважно на видаленні матеріалів, настав час зосередитися на зменшенні помилок, спрощенні наших систем і поверненні до основ — наданні людям голосу.”

Запуск оновлених програм заплановано у США з поступовим розширенням на інші країни.

Источник: 
PRпортал