Зимовий дайджест digital-новин від NGN.agency

Осінь була доволі теплою, і промайнула дуже швидко, а ось новин зі світу digital стає дедалі більше. Стежимо за останніми оновленнями – й готові ділитися з вами!

 

 YouTube приховає дизлайки під відео

YouTube на своєму сайті приховуватиме дизлайки до відео. Компанія заявляє, що зміна спрямована на те, щоб не дати дрібнішим авторам стати об'єктом атак чи переслідувань, а також сприяти «поважній взаємодії між глядачами та творцями». Кнопка «не подобається», як і раніше, буде там, але для особистого відгуку, а не для публічної ганьби. YouTube стверджує, що при тестуванні прихованих цифр неприязні люди з меншою ймовірністю використовували кнопку для нападок на креатора.

 У Верховної Ради з'явиться ТікТок

У Верховній Раді України ввели посаду діджитал-директора, який займатиметься висвітленням роботи парламенту в соцмережах, зокрема і в ТікТок.  Діджитал-директор куруватиме зйомки різних відеороликів про Раду та депутатів для соцмереж. Також до парламенту планують запрошувати відомих тіктокерів на екскурсії.

Telegram планує запустити платну підписку

Telegram розробляє нові принципи роботи. Чимало користувачів запропонували ввести можливість відключення офіційних рекламних оголошень у каналах Telegram. Компанія вже розпочала роботу над цією новою функцією і планує її запустити наступного місяця. Вона може бути оформлена у вигляді недорогої підписки, яка дозволить користувачам безпосередньо фінансово підтримувати розвиток Telegram. Наразі компанія прораховує економічні умови цієї опції.

Netflix запустить аналог TikTok для дітей

У сервісі Kids Clips буде зібрано короткі відеоролики з наявної бібліотеки дитячих програм та фільмів. Netflix планує щодня додавати нові кліпи на основі свого поточного та майбутнього контенту. Компанія хоче залучити на свою платформу тих глядачів, які зазвичай дивляться TikTok або короткі кліпи на YouTube. У Kids Clips відеоролики відображатимуться горизонтально, а не вертикально, і займатимуть весь екран. Діти зможуть дивитися від 10 до 20 кліпів за один раз.

 Facebook більше не розпізнаватиме обличчя користувачів

Відключення цієї функції пов'язане зі скаргами користувачів, які вважають, що система дозволяла адміністрації Facebook збирати та зберігати їхні біометричні дані. Соцмережа більше не пропонуватиме відзначати людей на фотографії перед її публікацією. Також усі власники акаунтів у соцмережі перестануть отримувати повідомлення, коли хтось викладатиме відео чи фото за їх участю, не відзначаючи їх.

 Instagram представила платні значки для глядачів прямих трансляцій

Функція тестувалася соціальною мережею близько півтора року. Тепер всі користувачі, які проживають у США та відповідають низці критеріїв, зможуть подати заявку на доступ до нової функції. Після схвалення глядачі зможуть придбати спеціальні значки під час прямої трансляції, щоб фінансово підтримати творця контенту. Вартість значків становить $0,99, $1,99 та $4,99, і вони відображаються у вигляді одного, двох або трьох сердець відповідно поруч з ім'ям коментатора під час прямої трансляції.

 Snap запускає нові функції Explore & Memories

Функцію Memories буде додано на Snap Map ближче до кінця року, що дозволить користувачам ще раз пережити важливі моменти та згадувати місця, де вони відбулися. На цьому етапі в Layers відображаються лише спогади окремого користувача; спогади друзів на власній карті Snap Map поки що недоступні. Функція Explore є оновленим вікном перегляду Snap Map, створеним на основі Heat Map. Explore спрощує перегляд геолокацій по всьому світу завдяки фотографіям та відео, надісланим іншими користувачами.

Instagram почав запитувати підтвердження сторінки за допомогою відеоселфі

Instagram ввів функцію підтвердження облікового запису за допомогою відеоселфі. Демонстрація особи з кількох ракурсів дозволить довести, що обліковий запис використовує реальна людина, а не бот. Instagram починав тестувати цю функцію ще минулого року, але зіткнувся з технічними проблемами, які тепер вирішено.

 

Источник: 
PRпортал