Тенденції дизайну 2022 року: що привертає увагу покоління Z і міленіалів

З наближенням нового року з’являється прогнозів щодо візуальних тенденцій у 2022 році. Цього разу мова йде про покоління Z, яке змусило TikTok перетворитися на тусовку для одного мільярда активних користувачів.

Прогноз надходить від експертів редагування фотографій і відео Picsart, які стверджують, що 80% із 150 мільйонів його щомісячних активних користувачів у віці до 35 років, тому вони вважають, що досить добре знають, до яких візуальних тенденцій рухається покоління Z.

Сучасна ностальгія

Нове — добре забуте старе. Зростає схильність до поєднання ретро-елементів із технікою, тож 80-і та 90-ті є ідеальною епохою для початку.

Метавсесвіт

З огляду на всі розмови про захоплюючі віртуальні світи, все більше людей можуть уявити себе онлайн-персонами чи аватарами у фантастичних цифрових просторах.

Перевага синьо-зеленого

Мало того, що відтінок заспокійливий і все ж веселий, також нагадує про цифрові елементи. Picsart за останні місяці помітила 101% сплеск пошукових запитів про синій та блакитний.

Гендерна інклюзивність

Представництво перетворюється на норму. За даними Picsart, ключові слова, такі як «транс прапор» і «гендерна рідина», є одними з найбільш популярних термінів, які зустрічаються в цілому.

Олдскульний стиль

З огляду на зручність, яку приносять цифрові інструменти, робота з органічними матеріалами, такими як папір і вінтажна плівка, стала рідкістю. Picsart каже, що користувачі тепер наслідують аналогові відчуття за допомогою таких змін, як зернистість плівки, рваний папір і накладення віньєтки.

Готичні шрифти

Можна використовувати звичайний розбірливий шрифт, але він не завжди привертає погляд. У 2022 році варто включити декоративні готичні шрифти у свої проекти, щоб створити нерозумний сучасний образ. Типографіка, що нагадує рукописи середньовіччя, створює в них відчуття шорсткості, яка, як не дивно, не надто застаріла.

Источник: 
PRпортал