Олександр Давідок: Специфіка професії media buyer

Про специфіку професії media buyer в інтерв'ю digital media buyer NGN.agency Олександр Давідок

Хто такий digital media buyer?

Спеціаліст, який закуповує трафік або кросні дії, покази на платформах. Найбільші з яких – Google та Facebook. Зараз ще набирають популярності Snapchat та TikTok.

Навіщо він потрібен в агенції та які його основні обов'язки?

В нашому випадку – маленьких-середніх агенцій – це людина, яка з командою поринає в задачу дистриб'юції контенту та промо. Саме я обираю та планую шляхи та методи реалізації задачі з діджитал промо. Як працює, мінімум – це визначити мету промо. Надалі обрати формати, обрати медіа та таргети. Визначити KPI та підготовувати інструменти для аналітики. Безпосередньо налаштовувати інструменти на рекламних платформах. Контролювати та коригувати хід РК.

Для чого цей спеціаліст в агенції?

Агенція – провайдер digital-послуг для клієнтів. За фактом, одна з компетенцій агенції – це надання рекламних послуг. Тобто те, чим займається media buyer. Якщо ви виготовили стратегію, промо чи креатив, – їх потрібно доправити до людей.
 

Що найскладніше у твоїй сфері? 

Організація роботи команди. Media buyer може працювати як з готовими креативами, так і розробляти самостійні – для потреб кампаній. Проте правильним буде мати в команді ліда, який будує комунікаційну стратегію по каналах і розробляє задачу на виготовлення реклами.
 

Чи потрібно десь вчитися, щоб розпочати? 

Я вважаю, що для швидкого занурення та розуміння, звичайно, потрібен досвід роботи в діджиталі загалом. Круто, коли людина має маркетинговий бекграуд, аби розуміти, що рекламується, для чого та з якою метою. Потрібно мати загальне бачення, що роблять твої колеги й куди загалом рухається вся компанія.

Переймати досвід корисно у західних та східних спеціалістів. Тестування гіпотез, розширювання компетенції на суміжні спеціалізації – аналітику, налаштування веб-платформ, дизайну або копірайтингу. Для кожного цей перелік може бути різний.

А знайомство з техніками, стратегією та тонкощами налаштування – як правило, це надають самі платформи. Також вони пропонують сертифікацію, щоб підтвердити свої скіли із роботою з інструментами. Якщо розбиратися із мануалами та довідками для слабаків – то завжди є YouTube.
 

Якою ти бачиш професію у майбутньому?

У майбутньому принципово нічого не зміниться. Рекламу потрібно дострибувати по каналах, будь-яких, навіть у VR, AR, мета-версіях тощо. Будуть змінюватися формати та інструменти. Додаватися нові платформи дистриб'юції. Основи ж будуть еволюціонувати набагато повільніше. Наразі ринок скоріше розвивається для надання якісніших послуг для бізнесу і досягнення його цілей. Більше можливостей аналітики, зворотного зв'язку складних, таргетованих, та креативних ідей.

Источник: 
PRпортал