На Facebook з'явилися нові можливості для креаторів
На Facebook з'явилися нові можливості для креаторів, які дозволяють їм експериментувати зі своїм контентом та визначати його ефективність. Meta оголосила про випуск цих нових функцій у своєму офіційному блозі.
A/B-тестування для Reels: Тепер Meta запускає A/B-тестування для Reels на мобільній версії Facebook. Користувачі можуть випробувати до чотирьох різних підписів і мініатюр для своїх Reels. Найкращий варіант визначається платформою і автоматично опубліковується, якщо користувач не змінює настройки.
Зручне створення Reels: Крім цього, тепер користувачі можуть створювати Reels, використовуючи наявні відео та трансляції.
Відстеження прогресу та нагороди: Meta запустив центр досягнень, де креатори контенту можуть отримувати поради та значки за досягнення цілей. Крім того, на Facebook з'явилася нагорода "Reels streaks" за публікацію Reels щотижня. Повнолітні користувачі, які здобули всі нагороди, мають право на підвищення видимості своїх акаунтів у стрічці чи на позначку "творець, який розвивається". Ці функції полегшують пошук профілів.
Керування контентом в одному місці: Meta додала інструменти керування контентом на професійну інформаційну панель, де можна переглядати, приховувати та видаляти пости користувачів, що значно спрощує процес.
Розширена статистика: Тепер користувачі можуть переглядати статистику за останні 90 днів, включаючи охоплення Reels серед підписників і непідписників, показники утримання аудиторії та порівнювати статистику своїх відео з роликами інших користувачів.
Пошук та ярлики в Creator Support Hub: Ця функція доступна на мобільних пристроях і дозволяє знаходити статті за темами та перевіряти, чи відповідає контент вимогам монетизації. Крім того, можна отримати інформацію про виплати та дізнатися більше про Meta Verified.
У жовтні Meta також впровадила нові генеративні функції на основі штучного інтелекту для покращення ефективності та персоналізації реклами.
- Войдите, чтобы оставлять комментарии