Мінус Instagram: як змінилося використання соцмереж в РФ після блокувань

За місяць (з 24 лютого по 24 березня) росіяни стали рідше використовувати Instagram, Facebook та Twitter, а Telegram та ВКонтактє стали використовувати частіше.

Про це пише Комерсант із посиланням на дані Brand Analytics,

Як змінився обсяг контенту соцмереж:

  • ВКонтакте (+11%)
  • Telegram (+6%)
  • Одноклассники (+3%)
  • Twitter (–5%)
  • Facebook (–16%)
  • Instagram (–30%)

Як змінилася кількість активних авторів:

  • Telegram (+23%)
  • ВКонтакте (+14%)
  • Одноклассники (+6%)
  • Twitter (–%)
  • Facebook (–11%)
  • Instagram (–31%)

Лідером за опублікованим росіянами контентом став ВКонтакте — кількість публікацій зросла з 12 млн до 14 млн. Кількість контенту в Telegram збільшилася на третину: з 6 млн до 8 млн. А ось кількість публікацій у Instagram скоротилася майже вдвічі: з 4 млн до 2 млн.

Источник: 
PRпортал