Комунікативна толерантність. Які українські компанії підтримали місяць прайду

Щороку в червні весь світ відзначає місяць прайду, протягом якого проводяться паради та активності на підтримку ЛГБТ-ком’юніті.

Не виключення й бренди, підтримувати pride month для яких уже стало своєрідним трендом та показником приналежності до толерантного суспільства.

Вони випускають капсульні колекції, змінюють логотипи на райдужні кольори й створюють тематичний контент на підтримку ЛГБТ-спільноти.

На жаль, поки що українські бренди здебільшого зустрічають опір аудиторії в таких ініціативах, але з усім тим підтримка рівності вже стає своєрідним трендом, який все більше поширюється серед суспільства.

Тож, які українські бренди цьогоріч підтримали місяць прайду?! 

Розібралися разом в NGN.agency.

 Zhilyova lingerie випустили капсулу футболок LOVE IS LOVE

Український бренд білизни Zhilyova Lingerie випустив капсулу футболок LOVE IS LOVE. 

Це футболки з райдужною вишивкою в центрі, на передній стороні яких розміщена фраза «LOVE IS…», а продовження фрази, слово «LOVE», розташоване на спині.

Дроп покликаний привернути увагу до місяця гордості й підтримати ЛГБТ-спільноти в усьому світі, а всі вторговані від продажу кошти будуть перераховані KyivPride.

ПриватБанк випустив тематичні карти на підтримку ЛГБТ-спільноти

Державний банк «ПриватБанк» з нагоди місяця захисту прав ЛГБТ-спільноти випустив банківські картки з новим дизайном. «Картки заряджені на вільне кохання та свободу», ‒ говорить бренд про свій новий дизайн карток. 

Тепер клієнти «Приватбанку» можуть вибрати два дизайни для своєї карти – в кольорах веселки з написом «Рівність прав», а також у білих тонах, де людина в натовпі тримає плакат «Ми всі люди».

Наразі карти є тільки у віртуальному варіанті, і змінити дизайн може будь-хто у додатку «Приват24». 


 Різні. Рівні.

Різні. Рівні ‒ це окремий український проєкт, створений для підтримки рівності всіх людей, незалежно від гендерної ідентичності та сексуальної орієнтації.

Проєкт об’єднує відомих людей України й створює ініціативи на підтримку свободи.

Цього року українські дизайнерки Світлана Бевза, Лілія Літковська, Ксенія Шнайдер та рух «Різні. Рівні» створили лімітовану колекцію одягу на підтримку ЛГБТ-спільноти в Україні. 

В чому особливість цього одягу ‒ він підходить усім.

Так, кожна з дизайнерок створила одну унікальну річ для «Колекції рівності»: Шнайдер ‒ джинсову куртку з фрагментами айдентики «Різні. Рівні», Літковська ‒ вітрівку з елементами стилю Анрі Матіса та Кіта Гарінґа, а Бевза ‒ яскравий жилет, в’язаний з переробленого океанічного пластику.

Кожна річ підходить як чоловікам, так і жінкам і виражає можливість бути вільним.

Що важливо ‒ речі з колекції не можна буде купити. Цей одяг зможуть отримати тільки ті, хто підтримає «Різні. Рівні» на сайті проєкту. Після реєстрації на сайті організатори рандомно обирають людей, яким надсилають речі.

«Перша колекція рівності, яку не можна придбати», ‒ так описали цьогорічну ініціативу організатори проєкту.

Онлайн-сервіс Grammarly та компанія Zoolatech змінили оформлення своїх сторінок у соцмережах.

Бренди змінили свою аватарку в соцмережах, розробивши спеціальний дизайн у стилі Pride.  Чорні та коричневі смуги уособлюють «кольорових» людей, а рожеві, сині та білі ‒ підтримують трансгендерну спільноту.

 Цитрус

На честь місяця прайду компанія Цитрус опублікувала пост із закликом рівності. «Відрізнятись дозволено» ‒ головне гасло публікації. 

В кадрі хлопець та дівчина з годинником у кольорах веселки тримаються за руки. Пост набрав рекордну кількість охоплень.

Загалом можна сказати, що в Україні бренди поки що не так активно комунікують до місяця прайду, і запуск кампаній не є масовим, на відміну від європейських та американських компаній.

Проте з кожним роком все більше компаній долучаються до ініціатив протягом місяця прайду і закликають відходити від звичних шаблонів та бути толерантними.

 

Источник: 
PRпортал