Долучайтесь до розробки плану соціальної реклами на 2022 рік

До Всеукраїнської рекламної коаліції звернулось Управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо внесення пропозицій для створення плану соціальної реклами на 2022 рік. Просимо рекламну спільноту долучитись і надсилати свої пропозиції до 28 жовтня.

На сьогодні однією з основних проблем соціальної реклами є те, що вона в переважній більшості є явищем, яке просто існує та не досягає своїх попередньо визначених важливих цілей. Для того, аби соціальна реклама стала ефективнішою, підхід до її створення має бути фаховим та комплексним. В 2022 році Управління планує змінити підхід до соціальної реклами, яка розміщується за дорученням Київського міського голови та оптимізувати кількість соціальних сюжетів, які розміщуються на території міста Києва, що дозволить розширити адресні програми та сприятиме збільшенню ефективності соціальної реклами.

Управління просить надати інформацію про суспільні проблеми та теми, висвітлення яких ми вважаємо пріоритетними у 2022 році, та пропозиції стосовно розміщення соціальної реклами та інформації соціального характеру у 2022 році на території міста Києва.

Питання 1 – перерахувати суспільні проблеми та теми. Необхідно надати такі дані:

  • Суспільні проблеми та теми, висвітлення яких визначено пріоритетними у 2022 році
  • Ступінь важливості (за шкалою від 1 до 3)
  • Дані та документи, що підтверджують пріоритетність та ступінь важливості (рішення, накази, статистичні, соціологічні дані та ін.

Питання 2 – перерахувати соціальні проекти на 2022 рік. Необхідно надати такі дані:

  • Назва соціального проєкту (тема соціальної реклами)
  • Тип (роль) соціальної реклами
  • Проблема, тема, яка висвітлюється
  • Ідея та соціальна цінність проєкту
  • Цільова аудиторія
  • Додаткові канали просування соціального проєкту, які будуть використовуватись замовником
  • Індикатори відстеження оцінки ефективності соціального проєкту, які будуть застосовуватись замовником до проєкту в цілому
  • Плановий місяць розміщення (в разі, якщо проєкт має прив’язку до певної дати, зазначити)

Всі пропозиції просимо надіслати до 28 жовтня на електронну пошту [email protected].

Источник: 
PRпортал