Дайджест digital-новин за липень

Екватор літа промайнув непомітно, а ось новин зі світу digital стає дедалі більше. NGN.agency постійно стежить за останніми новинками й раз на місяць ділиться неочікуваними оновленнями.

 с додасть іконки досягнень для авторів каналів

Вони будуть відображатися в YouTube Studio. Ачівки виглядають як емодзі й будуть видаватися за досягнення на різних рівнях: число переглядів, загальний час переглядів, кількість передплатників. Опцію почнуть тестувати найближчими місяцями.

Instagram запустили Security Checkup

Ця функція допоможе відновити ваш аккаунт, якщо його зламали.

Завдяки оновленню також можна буде перевірити історію входів в обліковий запис, інформацію профілю, підтвердити акаунти й оновити контактні дані для відновлення облікового запису.

HalloApp: що відомо про нову соціальну мережу від колишнього співробітника WhatsApp

  • в додатку можна спілкуватися й обмінюватися контентом саме з тими, з ким ви особисто знайомі;

  • в HalloApp немає реклами, брендів та селебріті;

  • монетизувати додаток планують через платну підписку за додаткові опції;

  • реєструватися потрібно за номером телефону. Запрошувати користувачів можна через WhatsApp або SMS.                                                                 

    Профілі Snapchat отримали новий вид завдяки 3D Bitmoji

Тепер снепчатери зможуть бачити своє 3D зображення у своєму профілі та в профілях друзів. Додаток надає нову можливість для самовираження користувачів і щоб покращити деталі свого кастомізованого аватару ‒ від текстур одягу й унікальних прикрас улюблених fashion-брендів до блиску на сережках.

 YouTube Shorts вже доступний в Україні

YouTube оголосив про запуск бета-версії YouTube Shorts в Україні. Цей інструмент дозволяє знімати яскраві короткі відео на смартфон й одразу публікувати їх. 

Щоб створити відео YouTube Shorts, на мобільному пристрої, потрібно увійти на YouTube, натиснути значок «плюс» у нижній частині екрана, а потім «Створити коротке відео».

 Українські креативники створили digital-килим на підтримку ЛГБТК+ ком’юніті

Основа проєкту – килим, що знайомий нам, як елемент побуту не однієї родини минулого століття. Килими, як і ЛГБТК+ ком’юніті, існували завжди. Розмалювавши його у символічні кольори веселки, творці роботи об’єднали дві історії. Для чого? Щоб сказати: ми не можемо ігнорувати тих, хто був і є частиною нашого наративу.

TikTok збільшив максимальну тривалість відеороликів до трьох хвилин

Таке рішення може зробити TikTok ще більш конкурентним для YouTube, який через швидке зростання китайського майданчика запустив додаток YouTube Shorts.

Clubhouse відмовиться від запрошень у додаток

Через пів року після запуску Clubhouse вийшов з бета-версії й відмовився від запрошень для користувачів. Творці додатка видалили систему списків очікування, щоб приєднатися міг кожен.

Також Clubhouse оголосив про створення нового вебсайту та логотипа.

 Чернетки Instagram Stories тепер доступні всім користувачам

При спробі вийти з редактора stories користувач побачить повідомлення. У ньому Інстаграм запропонує видалити контент, зберегти його як чернетку і повернутися до редагування пізніше, або ж скасувати дію і продовжити зараз. 

Чернетки видаляються через сім днів після збереження, тому повернутися до них через тиждень не вийде. 

За платні послуги Twitter можна буде розрахуватися біткоїнами

Біткоїн зараз є однією з трьох ключових тенденцій для майбутнього Twitter, поряд зі штучним інтелектом та децентралізацією. Останньої соцмережа дотримується завдяки своїй ініціативі Bluesky.

Відомо, що Twitter не буде самотньою мережею у реалізації криптостратегії: наприклад, Facebook підтримує цифрову валюту Diem.

 

Источник: 
PRпортал