«Медіа Група Україна» пропонує провайдерам замість «Футболів» канали російської Amediateka

«Медіа Група Україна» пропонує провайдерам замість своїх футбольних каналів канали російської Amediateka A Classic, A First International та A Premier з латвійськими ліцензіями, дистрибутором яких є медіагрупа. Про це «Детектор медіа» дізнався з власних джерел.

 

Деякі провайдери отримали листи повідомлення про анулювання ліцензій на мовлення каналів «Україна», «Футбол 1», «Футбол 2», «Футбол 3», «НЛО.TV», «Індиго tv», «Україна 24», «Shakhtar TV». Мовники вимкнули 22 липня. Останнім днем дії договору на ці канали вважається 11 липня.

Медіагрупа запропонувала нові умови співпраці замість футбольних каналів включити A Classic, A First International та A Premier. «Стосовно вартості та договорів ми з вами зв’яжемось. Презентації та параметри відправимо наступним листом.  Якщо у вашої компанії не було договору на футбольні канали, ми включимо Вам фільмові телеканали, описані вище та обговоримо умови співпраці», – йдеться у листі до провайдерів.

Згадані канали Нацрада адаптувала у квітні минулого року. На них виходить контент НВО, FOX, Showtime, Starz, BBC, ABC Studios, Sony Pictures.  Саме на цей контент має ексклюзивні права на показ в Україні російська компанія Amediateka. Після початку війни вони не припинили свій вихід. Також, за інформацією «Детектора медіа» медіагрупа посторно подала інформацію про ці  каналу у Нацраду, яка має намір оновити список іноземних мовників, дозволених для показу в Україні.

Також «Медіа Група Україна» пропонує укласти договір на канали «Рибалка ТВ» та InRating. Перший канал медіагрупа дистрибутує вже кілька років як на українському ринку так і закордоном. Він розповідає про риболовлю. InRating – канал Андрія Чебанова, який позиціонувався як «телевізійна соціальна мережа». Ліцензію він отримав у 2019 році.

У «Медіа Групі Україна» на прохання підтвердити та прокоментувати цю інформацію нагадали про вихід із медіа-бізнесу в Україні Ріната Ахметова через закон «про олігархів» та повернення ліцензій українських компаній. «Щодо бібліотек контенту, дистрибуції, продакшену, техніки та інших активів, ми знаходимося у процесі ухвалення управлінських рішень про їхнє майбутнє», – додали у пресслужбі.

Нагадаємо,  11 липня Рінат Ахметов повідомив, що його інвестиційна компанія SCM виходить з медійного бізнесу.

Ахметов уточнив, що «Медіа Група Україна» відмовиться на користь держави від усіх ефірних і супутникових телевізійних ліцензій каналів і від ліцензій друкованих медіа в Україні, а також припинить діяльність онлайн-медіа МГУ.

Ахметов зазначив, що таке рішення є вимушеним: воно продиктовано антиолігархічним законом, який набирає чинності.

Медіахолдинг «Медіа Група Україна» об'єднує канали «Україна», «Україна 24», «Футбол 1/2/3», НЛО TV, мультимедійну платформу «Сьогодні», «Новинну Групу Україна» та інші. У березні Forbes повідомив, що Ахметов з початку повномасштабної війни втратив $9,5 млрд, однак зберіг першу сходинку у рейтингу найбагатших українців. Його статки оцінювали у $4,2 млрд.

До початку повномасштабної війни, яку розв'язала Росія, Forbes оцінював «Медіа Групу Україна» в $200 млн. Виторг медіагрупи в 2021 році – 467 мільйонів гривень, консолідований збиток – 936 мільйонів гривень. 

За інформацією джерел «Детектора медіа», для багатьох навіть у менеджменті медіахолдингу рішення Ахметова стало несподіванкою.

12 липня SCM офіційно оголосила, що розпочинає процедури припинення випуску друкованих ЗМІ та анулювання ліцензій «Медіа Групи Україна». Йдеться про всі державні ліцензії на мовлення та на провайдера програмної послуги, які були отримані МГУ від держави. Всі активи МГУ залишаються в її власності. 

21 липня Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення анулювала ліцензії телеканалів медіагрупи Ріната Ахметова.

Источник: 
PRпортал