Сексистська реклама курсів англійської мови

"Коля, извини, я ухожу к Саше - он лучше владеет языком". Таким слоганом SpeakUp рекламує курси англійської мови. Фото такої реклами фотокор PRпортал зафіксував у київському метрополітені. 

Користувачі соцмереж звернули увагу на сексистський характер реклама SpeakUp. Адже  вона спрямована на "використання чоловіка як сексуального об'єкта" та "зображення його меншовартісності"

"Дєло було вєчєром, значіть, їду втомлена з роботи періодично кошу глазом на рєкламні бігборди, а тут аж очі приодкрились в два рази од удівлєнія. Ото думаю Саша дайот, ну це тоже талант так владєть язиком, шоб аж Колю бросили.С тєх пор як тількі спускаюсь на екскалаторі в метро я шукаю очима (і ввесь час боюсь щоб не зняли бігборд), а знайшовши, мойдочка аж розпливається в посмішці і гасло для всіх крутиться на язику. Вчіться владєть язиком як Саша, щоб не бути на місці Колі,", - саркастично описала рекламу Олена Ігнатенко і додала: "Сміх це конєшно харашо,але чому реклама на російській мові в Київському метро ,це вже конєшно інтєрєсно".

 

youtube: 
Источник: 
PRпортал

Comments (0)

Leave a comment