АЗС жахають та зваблюють

Мережа АЗС вступили у боротьбу за клієнта.  Дизельне пальне КЛО далі рекламує у стилі жахів. Якщо минулого року - це був сніговий Крюгер, то тепер якийсь жахливий сніговик

Слоган один, як і в минулому році: "мороз почав лякати?"

Зате у снігового Крюгера з'явилися два помічники.

На відміну від жахів КЛО, креативщики ОКО нічого нового у цьому сезоні не придумали. Як і в минулому році - АЗС бере еротикою.

"Вона мене заводить",- рекламу з таким слоганом запустили ще у минулому році. Її розвісили і цієї зими.

  Щоправда, в цому році з'явилася відеоверсія зовнішньої реклами. Вона вийшла не такою еротично-витонченою. Відверто кажучи, ролик вийшов надто вульгарним 

youtube: 
Источник: 
PRпортал

Comments (0)

Leave a comment