В Україні стартувала рекламна кампанія «Мобілізація 2015»

Бійці АТО, що захищали позиції ЗСУ на території донецького аеропорту, стали героями рекламної кампанії Міністерства оборони України «Мобілізація 2015».

Про це повідомила радник міністра оборони Тетяна Попова, пише Sostav

Тепер портрети кіборгів, автором яких є фотограф і кореспондент «Los Angeles Times» Сергій Лойко, можна буде побачити на рекламних щитах в українських містах.

Так, у рекламній кампанії «Мобілізація 2015» взяли участь «Киборги» з позивними «Зоран», «Поліглот», «Сапер», «Шрам», «Рахман».

Зокрема, "Шрам" або Олексій Матлак є одним Редакції PRпорталу

«Зараз йде мобілізація, і я також мобілізований в цю хвилю», - повідомив «кіборг» Максим Музика («Зоран»), уточнивши, що «Рахман» до останнього був у донецькому аеропорту і в даний час знаходиться в госпіталі в Дніпропетровську.

За словами Музики, рекламна кампанія готувалася до того, як новий і старий термінал виявилися повністю зруйнованими, і деякі герої кампанії хотіли відмовитися від своєї участі.

«Деякі хлопці, яких ви зараз бачите на бордах, дзвонили і говорили, що хочуть забрати свій дозвіл (на використання фотознімку - ред.), Потомучто їм важко. Коли ти знаєш, що твої хлопці там загинули ... », - повідомив« Зоран », додавши, що всі розуміють, що кампанія все одно необхідна.

За словами Попової, Міністерство оборони не витратило на цю рекламну кампанію ні копійки.

Спеціалісти досить критично висловилися щодо рекламної мобілізаційної кампанії

Зокрема, Taras Makar пише: "З точки зору простої людини - фотографія занадто вже "мрачна". Звісно,щось веселе сюди не годиться, але все ж чуть більше оптимізму не завадило б. З точки зору дизайнера - текстові блоки не вирівняні по модульній сітці. Зараз вони якось дуже розкадані. В слогані дві різні букви "і" - навіщо там одна маленька? Всі текстові блоки вирівняні по лівому краю, А лозунг - по правому. Якось дивно".

Iryna Tufekchioglu звернула увагу, що у слогані буква "І" зайв. На її думку "Гідність, воля, перемога" сприймається більш чітко і без варіантів

Kostiantyn Striukov вважає, що борди "абстрактні". За його слвоами "три смислові месиджізамість одного і незрозуміла мета повідомлення".

Alina Titova  зробила такі зауваженя: "1) затемне, а відтак і не інформативне тло. 2) немає чіткого посилу - захисти найдорожче ЩО? 3) кіборг Сапер - хоче додому і надзвичайно втомлений (воно не дивно) - хто ще вагався, вжахнеться. а хто йде за покликом душі - тому плакати не треба".

Дуже багато експертів звернули увагу на типографіку. Графічний дизайнер Ілля Сименко прокоментував так:  "Типографика - беда. Эмоции должны быть переданы визуальным образом и словами, а не капсом. Весь текст должен быть набран по нормальным правилам украинского языка - со всеми знаками перпинания, с большими буквами в начале предложений".

"Фото не самое лучшее. Вот здесь, например, есть намного выразительнее - https://www.facebook.com/dondyuk/media_set... Вообще, для такого плаката мощная фотка - 99% успеха. Разыщите фотографов и журналистов, которые работали или работают в АТО, у них могут быть совершенно невероятные кадры. На это стоит потратить большую часть времени", - написав Ілля .

"Якщо метою цього плакату є підняти бойовий дух, то обличчя повинно виглядати більш оптимістично і рішуче. Якщо неможливо підібрати таке фото з кимось із реальних "кіборгів" (хоча таких зображень є чимало), можна зробити постановку", - написав Hlib Yazz.

Viktor Sorochenko також розкритикував рекламу: "Темний мрачний фон. Який створює похоронні мотиви. Вираз на обличчі - має бути не страждаючий, а героїчний. Взагалі, від плакату має віяти міццю та впевненністю у наших збройних силах. У стилі "лєтят самольоти... пливут пароходи... а танкі наши бистри". А не якоюсь похмурою приреченністю. Він має закликати не мучитись та помирати за свою країну, а перемагати ворога. Ніхто не хоче служити в армії страждальців та тєрпіл. А цей плакат, пробачте, ніфіга не переконує, що у нас сильна армія. Потрібен акцент на тому, що бути кіборгом - це круто. Це честь і гордість. Кіборгів поважає народ. Кіборгів люблять жінки. Кіборгами пишаються рідні. Кіборгам вдячна їх Батьківщина. Це робота для справжніх чоловіків. Бо справжній чоловік - це захисник своєї родини, своєї країни. А  жінки і діти підійдуть краще під слоган "Захисти найдорожче". Буде більш емоційно".

Zhenya Hishchak одна із тих жінок, яким кіборги і так подобаються. "Кіборги - найкрутіші! І ВСЕ Решту кожен сам собі додумає. Кожен, хто хоче бути крутим - знає слово військомат і як його знайти", - написала блогер

Источник: 
PRпортал