Українські правозахисники запустили інформаційну кампанію проти ненависті

Кампанія є продовженням проекту “Слова Ранять” і має на меті показати, як зі сторони виглядають гомофобні, сексистські, расистські та інші ксенофобні жарти та образливі висловлювання.

Кожного дня ми використовуємо безліч слів щодо тих чи інших людей. Ми виплескуємо свої негативні емоції на представників різноманітних меншин та вразливих груп, поширюючи таким чином мову ворожнечі. Це призводить до того, що деякі люди переходять від слів до фізичної агресії і множать кількість злочинів на ґрунті ненависті.

На сайті інформаційної кампанії розміщено пояснювальні тексти про висловлювання, упередження та жарти щодо жінок, мігрантів та гомосексуалів.

Інформаційну кампанію розроблено ГО “Інсайт” за фінансової підтримки Міжнародного фонду “Відродження”, RFSL, у партнерстві з Кампанією проти дискримінації. Візуальні образи розробила незалежна рекламна агенція Royal Advertising, вивівши проблематику, що висвітлюється, на принципово вищий рівень — завдяки зрозумілим впізнаваним образам, кампанія акцентовано засуджує будь-які прояви насильства у суспільстві.

Ініціатори кампанії підкреслюють, що в Україні не існує належного механізму протидії таким злочинам, адже правоохоронна система застаріла та потребує змін. Тільки 1 з 5 злочинів на ґрунті ненависті потрапляє до Єдиного реєстру досудових розслідувань (ЄРДР). Щонайменше в половині випадків постраждалі звертаються до поліції.

Правозахисники вимагають сформувати спеціальний департамент поліції з попередження злочинів на ґрунті ненависті, запустивши пілотний проект в Києві, на сайті можливо підписати петицію на його підтримку. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Источник: 
PRпортал

Comments (0)

Leave a comment