Українські правозахисники запустили інформаційну кампанію проти мови ворожнечі

Ми часто використовуємо щодо представників різних меншин сталі вирази, які насправді мають образливе значення та підтримують низку стереотипів. 

Мова ворожнечі в публічному просторі чи приватному житті сприяє розповсюдженню злочинів на ґрунті ненависті. Слова не тільки залишають шрами, вони спонукають до реальних дій - фізичної агресії та насильства.

На сайті інформаційної кампанії розміщено пояснювальні тексти про вирази та упередження щодо жінок, мігрантів та гомосексуалів.

“Ми хочемо показати, що упереджене ставлення - це проблема не однієї меншини. Корені дискримінації завжди одні й ті самі. Це наше нерозуміння, підкорення стереотипам та страх іншого”, - каже голова громадської організації “Інсайт” Олена Шевченко, що реалізовувала проект.

Інформаційну кампанію розроблено ГО “Інсайт” за фінансової підтримки Міжнародного фонду “Відродження”, RFSL, у партнерстві з Кампанією проти дискримінації. Візуальні образи розробила незалежна рекламна агенція Royal Advertising, вивівши проблематику, що висвітлюється, на принципово вищий рівень — завдяки зрозумілим впізнаваним образам, кампанія акцентовано засуджує будь-які прояви насильства у суспільстві.

Источник: 
PRпортал

Comments (0)

Leave a comment