Російські телеканали показали фейковий сюжет про «Путінбургер»

Показаний російськими державними телеканалами сюжет про страву «Путінбургер», яку нібито подають в американському ресторані на честь дня народження президента Росії, не відповідає дійсності.
 

Про це представник нью-йоркського ресторану Lucy's Cantina Royale Шон Райан (Sean Ryan) розповів The Guardian, пише Media Sapiens

У сюжеті, знятому агентством Ruptly, що належить холдингу Russia Today, співробітниця ресторану стверджує, що на честь 65-річчя Володимира Путіна відвідувачам пропонують бургер вагою 1952 грами (бо президент Росії народився в 1952 році). Сюжет декілька разів показали російські державні телеканали.

Шон Райан заперечив це твердження: «Наш ресторан ніколи і ні в якій формі не відзначав день народження Володимира Путіна, ми не подаємо "Путінбургер"». 

Пан Райан також додав, що в ресторані ніколи не працював менеджер Тед Брайен (Ted Bryant), на якого посилається російське агентство ТАСС. Брайен начебто заявив, що Володимир Путін – єдиний політичний лідер, на честь якого заклад створив спеціальну страву. 

Пан Райан також розповів, що дві співробітниці рестоану Lucy's Cantina Royale, які зняли відео, заявляли, що це для навчального проекту. Представник закладу повідомив, що їх наразі відсторонено від роботи.   

Шон Райан також заявив, що тепер цією справою займуться юристи, щоб «розібратися в цьому бардаку».

Натомість керівниця прес-служби RT Анна Бєлкіна заявила, що у них немає причин сумніватися в правдивості сюжету, так як «менеджер» Тед Брайен підтвердив інформацію ТАСС. Агентство Ruptly не відповіло на запит коментаря від The Guardian.

Про фейковий сюжет також написав російський сайт «Лапшеснималочная», який займається спростуванням кремлівської пропаганди. Його керівник Олексій Ковальов телефонував до ресторану й з'ясував, що ніякого спеціального бургера не існувало. Він також звернув увагу на фото з ресторану в соцмережах, поширені того ж дня (7 жовтня). Вони підтверджують, що на жодному столі закладу не було флаера з рекламою «Путінбургера», який видно в сюжеті.

Нагадаємо, у серпні американське видання BuzzFeed викрило, як для проросійського фейку підробили сайт The Guardian.

 
Источник: 
PRпортал

Comments (0)

Leave a comment