NYT: Неминуче зникнення TikTok змусило маркетологів, агентства та кріейторів наввипередки шукати альтернативи
Маркетологи переводять кошти в Instagram і вносять зміни до контрактів із зірками соціальних мереж, щоб не платити за спонсоровані пости в TikTok за відсутності додатку. Творці благають шанувальників стежити за ними на інших платформах, збираючи їхні адреси електронної пошти, щоб налагодити зв'язок з ними на інших платформах. А агенти талантів радять зіркам TikTok поки що призупинити купівлю будинку чи авто.
Зникнення TikTok переверне ландшафт соціальних медіа та маркетингу, спрямувавши мільярди рекламних доларів на конкуруючі платформи, такі як Instagram від Meta та YouTube від Google, і розпорошивши 170 мільйонів щомісячних користувачів у США.
Це буде або найбільшою подією в історії маркетингу, що не потрапила в заголовки газет, або найбільшим шоком для системи за останнє десятиліття, — вважає Крейг Броммерс, директор з маркетингу рітейлера American Eagle Outfitters.
Сьогодні TikTok зробить свій останній юридичний аргумент у цій справі у Верховному суді США, після того, як компанія програла справу в суді нижчої інстанції.
- Войдите, чтобы оставлять комментарии