Кількох оголошень в адсетах Meta-реклами

 

 

Запускаючи кілька оголошень для групи оголошень слід враховувати деякі моменти.

⭐️ Оголошення не будуть показуватися однаково

Якщо марите контролем, це зведе вас з розуму. Те, що ви створили чотири оголошення, не означає, що алгоритм покаже їх однаково, щоб зрозуміти, які з них працюють найкраще. Насправді одне або кілька оголошень можуть не показуватися взагалі.

При такому підході потрібно певною мірою відпустити контроль. Змириться з тим, що можете створити оголошення, яке не буде показано.

⭐️ Довіряйте алгоритму, але розумійте його недосконалість

Коли використовуєте цей підхід, з самого початку приймаєте його хаотичність і недосконалість. Алгоритм буде використовувати історичні дані та дані в реальному часі, щоб допомогти доставити правильні версії потрібним людям.

⭐️ Це не спліт-тест

Кілька оголошень у групі оголошень — не є справжнім A/B-спліт-тестом. Один і той самий користувач може бачити кілька версій  оголошень.

⭐️ Ліміт оголошень

Якщо запускаєте НЕ торгову кампанію Advantage+, Meta рекомендує використовувати не більше 6 креативів у одній групі оголошень. Якщо ви додасте більше ніж 6, вигода буде незначною — але краще тестувати. Багато залежить від обʼєму ринка та бюджетів.

⭐️ Створюйте оголошення при першій публікації

Щоразу, коли публікуєте нове оголошення, починаєте етап навчання заново. Краще створювати всі оголошення на початку, якщо це можливо, ніж робити це пізніше і ризикувати, щоб не зіпсувати результати.

Источник: 
PRпортал