Допінг дозволено або не шукай пригод

PRпортал звернув увагу на рекламу двох брендів АЗС. Постійно дивує креативом мережа заправок КЛО. Цього разу вони вирішили покепкувати з любителів спорту (хоча минулого разу "качав знижку" культурист)і запропонували автолюбителям "допінг". Точнише, запропонували зекономивти до 3 гривень на літрі пального і на ці гроші насмажити шашликів. 

У відповідь мережа заправок ОКО, яка взимку інтимно "заводила", вирішила потролити усіх своїх конкурентів. Їхня реклама досиь промовисто тнатякає на якість пального на інших АЗС.

Слоган "Не шукай пришод. Заправляй якісне!" та візуальне супроводження у вигляді бика, котрий готовий напасти на водія, котрий порпається у двигуні посеред дороги, дуже вдалі

 

Источник: 
PRпортал

Comments (0)

Leave a comment