Святий Валентин - свято для маркетологів

День Святого Валентина давно охрестили святом маркетологів. Саме в цей тень торгівельні мережі та відомі бренди намагаються підказати усім нам, що подарувати своїм коханим. Українські компанії також вирішили підзаробити. Правда, креативу фотокори PRпорталу виявили небагато.  Одного сердечка на борді малувато.

Найбільш оригінальним виявився магазин "Світ матраців". Їхні креативщики, діяльність котрих PRпортал помічає не вперше, написали просто: "Матрац - не розкіш, а засіб для кохання!". Написано від руки. Судячи, з фото, написано жінкою.

Втім, будівельний супермаркет "Епіцентр" обіцяє матрац подарувати. Але треба придбати ліжко. Ліжко не просте, а "для коханння". "Кохання з нового ліжка" - на щось натякають креативщики "Епіцентру".

 

Втім, конкурент "Епіцентра" "Нова лінія" взагалі пішла не у свій товарний сегмент. Вони запропонували виграти для коханих смартфон. Про умови - ні слова

 

 

Слово кохання вдало обіграв і один зі столичних торгових центрів, котрий запропонував знижки для закоханих. Слоган обрали простий і такий що діє на рівні інстинкту. "Давай займемось шопінгом!", - закликає слоган на борді.

  

Мережа друкарень "Вольф" запропонувала "обрати свою пару". Тобто, друкарня пропонує клієнтам надрукувати візитку та листівку зі знижкою 30 відсотків. Звичайно, "пара" проілюстрована двома серцями

 

ТРЦ "Дрім таун" вирішив не паритися зі знижками, а запропонував закоханим послуги власної радіоточки аби "освідчитись голосно". Тобто, в той час, коли усі будуть галопом бігати по ТРЦ в пошуках подарунків, ви можете по радіо зізнатись своїй половинці у коханні

 

Після такого зізнання можна одразу бігти у магазин Київського ювелірного заводу аби сказати: "ти в моєму серці". Саме такий слоган кампанії КЮЗу. Правда, серце малювали якісь безсердечні рекламщики, бо вийшло воно якесь кривеє. Цікаво, на який палець одягати обручку такої сердечної форми.

Красота реклами ТРЦ "Гулівер" в актрисі Сніжані Єгоровій. Власне, це єдина "жива" родзинка реклами дня Святого Валентина. Правда, "свято любові" Єгорова обіцяла 11 лютого.

ТРЦ "Скай мол" просто запропонував купити взуття. Навіть зображене у рекламі сердечко не здатне нівелювати відчуття, що тебе не вітають, а з тебе намагаються витягнути побільше грошей.

День Святого Валентина прибуткове діло не лише для торгових центрів, а й для будівельників. Це привід, саме в цей день, пообіцяти знижку у 14%.

  

Хоча, у сердечку можна запропонувати і нульовий кредит на придбання житла. У ЖК "Метрополія" чомусь вирішили, що "розстрочка+покупець=кохання!". 

Якщо зовсім туго з креативом, то можна просто намалювати сердечко.

Або багато сердечок.... А раптом і так куплять 

PRпортал вітає усіх маркетологів та рекламщиків з Днем Святого Валентина і бажає креативного кохання. 

Источник: 
PRпортал

Comments (0)

Leave a comment

5 + 3 =
Решите эту простую математическую задачу и введите результат. Например, для 1+3, введите 4.