Кандидати у президенти США агітують через подкасти

Цікава деталь про цьогорічну виборчу кампанію в США - кандидати майже не дають традиційні інтервʼю, але пішли просувати свої меседжі через….подкасти

Трамп взяв участь у трьохгодинному епізоді “The Joe Rogan Experience” — найпопулярнішому подкасті Америки. Він також з’явився на подкастах “This Past Weekend” з коміком Тео Воном і “Impaulsive” із YouTube-зіркою Логаном Полом. 

 Харріс теж обрала подкасти. Особливо ті, що приваблюють молоду афроамериканську аудиторію та жінок, як-от “All the Smoke” і “Unlocking Us” з Брене Браун. Її поява на “Call Her Daddy” також підкреслює новий підхід у політичних стратегіях. 

За даними Edison Research, один з восьми щотижневих слухачів подкастів в Америці не зареєстрований як виборець, тож це — можливість звернутися до нерішучих і залучити нових прихильників.

 Відхід від традиційних медіа пояснюється двома тенденціями. По-перше, американці поступово втрачають віру в них: майже 70% мають мало або взагалі не довіряють таким ЗМІ, за даними Gallup. 

По-друге, подкасти набули великої популярності як джерело новин, і майже 100 млн американців щотижня їх слухають. Що більше, кількість слухачів шоу Джо Рогана в 30 разів перевищує глядачів прайм-тайму на CNN. 

 Це явище відзначається й в інших країнах. 

У Франції молодь обирає для аналізу новин популярного YouTube-блогера HugoDécrypte

 У Канаді праві політики з’являються на подкастах Rebel News.

У Великій Британії подкаст “The Rest is Politics” є найпопулярнішим серед політичних шоу. 

Але американські подкасти вирізняються своїм “молодіжним” стилем — коли з політиками спілкуються коміки та блогери з мільйонами підписників. 

Ця неформальність і приваблює слухачів: подкасти створюють атмосферу розмови “за пивом із друзями”. Ведучі часто відкрито висловлюють свої думки, а слухачі обирають ті шоу, що відповідають їхнім поглядам. Такий формат дозволяє кандидатам розкрити свою особистість і уникає жорстких питань та фактчекінгу. 

Наприклад, під час інтерв’ю з Роганом Трамп зробив понад 30 фейкові заяви, які не були піддані перевірці. 

Залізний нардеп

Источник: 
PRпортал