Гіперсентименталізм, погляд з висоти та інше: 7 креативних трендів на 2025 рік
Depositphotos, провідна світова платформа стокового контенту, опублікувала свій щорічний прогноз «Креативні тренди 2025: Розширюючи горизонти».
У співпраці з експертами індустрії у Depositphotos дослідили ключові естетики, теми та концепції на наступний рік, щоб запропонувати брендам і творцям контенту нові ідеї, які допоможуть ефективніше залучати аудиторію та виділятися на ринку.
Наступний рік для креативної індустрії буде сповнений відсилань до різних епох, філософій та мистецьких течій. Високотехнологічне, ультрасучасне мистецтво співіснуватиме зі стародавньою, традиційною концепцією вабі-сабі. Історії в стилі нуар йтимуть пліч-о-пліч з гіперсентименталізмом, який зображує повсякденне життя в теплих, світлих тонах. TikTok привнесе естетику «дружнього хаосу», а розвиток ШІ-технологій прокладе шлях для проєктів, що поєднують фантазію з реальністю. Урешті-решт люди спробують скласти всі фрагменти пазла разом, спостерігаючи за світом з висоти пташиного польоту.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Команда проаналізувала пошукові запити 42M+ клієнтів у бібліотеці з 300M+ файлів, вивчила динамічне маркетингове і креативне середовище та поспілкувалися з провідними професіоналами в цих галузях. Результатом стали сім креативних трендів, доповнених аналітикою, експертними коментарями та ексклюзивними колекціями контенту.
Головні тренди 2025 року
1. Нова сучасність
Цей тренд передбачає змішування технік на кшталт гіперреалізму і скетчу, а також використання нестандартних колірних палітр, які привертають увагу яскравістю і незвичністю.
2. Клатеркор
Вінтажний максималізм у виборі зображень, еклектика в композиції та нотка ностальгії в музичному супроводі — цей тренд підійде будь-якому бренду, котрий не боїться бути автентичним і трохи чудернацьким.
3. Гіперсентименталізм
Оскільки інтерес аудиторії до сентиментальних наративів зростає, кампанії, які зосереджуються на почуттях клієнтів, а не на їхніх реальних потребах, мають більше шансів на успіх.
4. Мистецтво, народжене ШІ
Популярність пошукового запиту «ШІ-мистецтво» цього року зросла на понад 1600%. Генеративне мистецтво — це реалістичні, високодеталізовані зображення речей, яких не існує в реальному світі, а також використання декількох впізнаваних стилів у межах одного креативного проєкту.
5. Витончена гармонія
Тренд «Витончена гармонія» відсилає до традиційних мистецтв і філософських течій, таких як вабі-сабі та ікіґай. Традиційні азійські концепції життя в гармонії з довкіллям набудуть нового значення в комунікації брендів у 2025 році. Вони надихатимуть аудиторію зробити повсякденне життя спокійнішим і комфортнішим, а також наповнюватимуть кампанії оптимістичним настроєм.
6. Назустріч темряві
Темна містика все частіше стає центральною темою візуальної комунікації брендів. Готика, темне бароко, панк, постапокаліпсис — усі ці нещодавно відроджені естетики об’єднує таємнича атмосфера, темна колірна гама та концепція переходу.
7. Погляд з висоти
У 2025 році люди потребуватимуть глибшого розуміння контекстів, тому зображення, зняті з вищих точок, які дозволяють побачити сцени у всій повноті, неодмінно приваблюватимуть глядачів.
Щоб запропонувати практичні поради, команда Depositphotos співпрацювала з досвідченими креаторами, які успішно використовують ці тренди у роботі.
Ознайомитися з усіма трендами можна за посиланням.
- Войдите, чтобы оставлять комментарии