Транспортна компанія Лондона відмовилась від розміщення реклами про те, що «соцмережі вбивають мусульман»

Організація з управління транспортною системою Лондона Transport for London відмовилась від проведення суперечливої зовнішньої кампанії соціальної мережі Muzz.com, яка стверджувала, що «соціальні мережі вбивають мусульман».

Мусульманському сайту знайомств відмовили у проведенні кампанії через те, що вона була розміщена в лондонській мережі автобусів і метро, після того, як TfL висловила занепокоєння, що реклама може стати об’єктом вандалізму, оскільки вона може спричинити «широкомасштабні або серйозні образи для розсудливих членів суспільства».

Muzz.com стверджує, що кампанія є результатом опитування, проведеного серед членів його спільноти, в якому 89% респондентів вважають, що мусульмани стають жертвами в соціальних мережах, а 84% додали, що вони бачили ісламофобський контент.

У відповідь на відмову представник Muzz.com заявив: «TfL відхилила низку оголошень, які ми намагалися запустити на основі цих даних. Вони заявили, що наша реклама «спричинить широкомасштабну або серйозну образу для розсудливих членів суспільства». Ми намагалися показати, як мусульмани відчувають себе виключеними в інтернеті, але замість того, щоб дозволити нам це зробити, вони піддали нас цензурі. 

Очевидно, що щось має змінитися. Ми створили Muzz Social, соціальну мережу для мусульман. Вона пропонує мусульманам з усього світу безпечний простір для спілкування, знайомств і приєднання до мусульманської онлайн-спільноти на платформі, що представляє мусульманські цінності».

Сайт також виявив, що майже три чверті респондентів заявили, що вони не можуть вільно висловлювати свої релігійні погляди в Інтернеті, а 96% мусульман додали, що в якийсь момент вони були «заблоковані».

Представник TfL сказав: «Ми прагнемо забезпечити безпечну мережу для всіх наших клієнтів. Оцінивши, чи відповідає запропонована реклама нашій рекламній політиці, ми зустрілися з Muzz, щоб пояснити, що, хоча ми підтримуємо ідею їхньої кампанії, ми стурбовані двозначністю обраного слогану і тим, що він може стати об’єктом вандалізму та/або псування за допомогою образливих висловлювань. Ми запропонували співпрацювати з ними, щоб узгодити альтернативну версію їхньої кампанії, яка може бути запущена в нашій мережі, що працює для Muzz, TfL та наших клієнтів».

Источник: 
PRпортал