Суто український рекламний слоган

Мережа магазинів "Світ матраців" викоритала у своїй рекламі суто українську частку-звертання "шо". "Шо... не спиться?" - питають креативщики магазину і вказують стрілкою у напрямку магазину матраців

Раніше, PRпортал писав про те як ця ж мережа радила "спати вдома" і двозначно натякала "у ліжку ми кращі". А День Святого Валентина переконували, що "матрац - не розкіш, а засіб для кохання!". Втім, фотокори PRпорталу зафіксували й елементи плагіату, коли рекламщики "Світу матраців" використали  у своїй рекламі перефразований слоган горілки "щоб стояв у кожній хаті"

Источник: 
PRпортал

Comments (0)

Leave a comment

1 + 2 =
Решите эту простую математическую задачу и введите результат. Например, для 1+3, введите 4.