Постери BMW перетворили яскраве осіннє листя на дороги
Осінь зазвичай знаменує собою міжсезоння для мотоциклістів, і їм часто потрібна додаткова мотивація, щоб повернутися на дорогу після активних літніх місяців.
У своїй кампанії для BMW Motorrad агентство Serviceplan France використовує це розуміння за допомогою яскравих візуальних образів, натхнених осінню, щоб розпалити цю пристрасть і стимулювати продажі.
Під гаслом «Fall in Love» кампанія демонструє дороги, символічно замінені осіннім листям різних кольорів, заохочуючи мотоциклістів вирушати в дорогу і відчути азарт, який пропонує новий сезон.
Жан-Філіп Дюбуа, креативний директор Serviceplan France, пояснює: «Завдання полягало в тому, щоб створити рекламну кампанію, яка не була б відверто сфокусована на продукті, але підкреслювала мету бренду: «Перетворити життя на поїздку». Ми хотіли надихнути водіїв не лише знову сісти на мотоцикл, але й відчути емоційний зв’язок із самою поїздкою».
Кампанія триватиме у Франції, країнах Бенілюксу та Італії з 28 жовтня по 28 грудня в мотоциклетній та споживчій пресі, а також у соціальних мережах
- Войдите, чтобы оставлять комментарии