Маша Єфросиніна привертає увагу до сексуального насилля в АТО

У Міжнародний день боротьби за ліквідацію насильства щодо жінок була запущена друга хвиля кампанії Агентства ООН у справах біженців (UNHCR) проти сексуального та гендерного насильства в зоні АТО, що була розроблена креативним агентством PROVID і отримала назву Invisible Campaign. На відміну від першої хвилі, що проливала світло на кризову ситуацію та зверталася до суспільства, друга хвиля звернулася до жертв, - повідомляє PRпортал 

Під час першої хвилі кампанії UNHСR привертало увагу до проблеми гендерного та сексуального насильства в зоні АТО за допомогою зовнішньої реклами, радіоролика, прерола, банернів і цільової сторінки stopsilence.com.ua.

Завданням другої хвилі було, використовуючи ті самі інструменти, не просто висвітлити проблему, а й запропонувати один із шляхів її вирішення – номер гарячої лінії для жертв насилля. Для цього було створено символічний образ людини-невидимки, що уособлює непомітність і жертв, і проблеми загалом. Ефект невидимості створювався вручну, безпосередньо під час зйомки, а як тло використовувався фон першої хвилі, що поєднувало обидві хвилі кампанії.

До ролі «видимої» героїні долучилася Маша Єфросиніна – відома телеведуча та соціальна активістка з надзвичайним кредитом довіри завдяки її багаторічній активній позиції щодо боротьби з домашнім насиллям і допомоги його жертвам.

 «Проблема ґендерного та сексуального насилля лишається замовчуваною в суспільстві, а звідси й незнання жертв такого насилля, куди звертатися за допомогою. Саме тому друга хвиля нашої кампанії спрямована закликати людей, що стали жертвами насилля, не залишатися наодинці зі своєю проблемою, а звертатися на гарячу лінію, де їх вислухають і нададуть допомогу», ‒ зазначила Асель Ормонова, радник з питань захисту UNHCR.

Гаряча лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації підтримується ГО «Ла Страда-Україна». Її співробітники надають інформаційну та психологічну допомогу, а також юридичні поради.

«Добре, коли соціальна реклама пропонує шлях вирішення проблеми, а не просто її констатує. Тому ми одразу планували робити кампанію у дві хвилі – перша озвучить проблему, друга покаже, як цю проблему можна вирішити. Окремо ми вдячні Маші Єфросиніній за її згоду підтримати кампанію та потужну емоційну віддачу під час зйомок», ‒ прокоментував Влад Галяпа, асоційований креативний директор PROVID.

 

Источник: 
PRпортал

Comments (0)

Leave a comment

6 + 14 =
Решите эту простую математическую задачу и введите результат. Например, для 1+3, введите 4.